پنتاگون تا 48 ساعت آینده گزارشی در خصوص حمله به آرامکو منتشر می نماید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، پنتاگون از کوشش کارشناسان اطلاعاتی آمریکا و آنالیز شواهد موجود در زمینه حمله به تاسیسات آرامکو و اعلام مسئول این حمله اطلاع داد.

پنتاگون تا 48 ساعت آینده گزارشی در خصوص حمله به آرامکو منتشر می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک مقام وزارت دفاع آمریکا سه شنبه شب به وقت تهران گفت که پنتاگون در حال مهیا کردن گزارشی درباره عامل حمله روز شنبه به تاسیسات نفتی عربستان است.

به گفته این مقام آمریکایی، کارشناسان آمریکایی در حال آنالیز دقیق شواهد موجود در عربستان و بازرسی اطلاعات راداری از منطقه هستند.

ارتش یمن صبح روز شنبه با 10 پهپاد مسلح به دو پالایشگاه شرکت آرامکوی عربستان سعودی حمله کرد که در پی آن روند فراوری و صادرات نفت سعودی ها با اختلال روبرو شد. (جزئیات بیشتر)

مایک پنس معاون ریاست جمهوری آمریکا سه شنبه در همین زمینه گفت که جامعه اطلاعاتی آمریکا اینک با پشتکار و کوشش در حال برای آنالیز شواهد موجود در این باره ماجراست.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز شب گذشته گفت که گزینه دیپلماسی با ایران هنوز خاتمه نیافته و آمریکا به دنبال جنگ با هیچ کس نیست.

وی در سخنان خود گفت که حمله به تاسیسات آرامکو وسیع بود و امکان داشت که واکنش به آن به صورت گسترده باشد، اما می خواهیم بدانیم که چه کسی پشت این حملات قرار دارند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 314

به "پنتاگون تا 48 ساعت آینده گزارشی در خصوص حمله به آرامکو منتشر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون تا 48 ساعت آینده گزارشی در خصوص حمله به آرامکو منتشر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید