پورقاز: فوتبال ایران احتیاج به VAR دارد، همه بازی ها را به چشم فینال می بینیم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، عزت الله پورقاز مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: سال جاری هدفی جز قهرمان شدن در لیگ و جام حذفی نداریم و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

پورقاز: فوتبال ایران احتیاج به VAR دارد، همه بازی ها را به چشم فینال می بینیم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

عزت الله پورقاز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با تساوی 2 بر 2 تیمش برابر استقلال گفت: این یکی از زیباترین بازی های لیگ برتر در فصل جاری بود. هر دو تیم در این بازی تفکرات تهاجمی داشتند و فکر نکردن به بازی تدافعی باعث شد شاهد فوتبال زبیایی باشیم. با اینکه از حریف عقب افتادیم اما تا آخرین ثانیه ها دنبال گل زدن بودیم تا در زمین خودمان شکست نخوریم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد. باید از حمایت طرفداران سپاهان هم تشکر کنم و امیدوارم در بازی های آینده آنها را دوباره شادمان کنیم.

وی در ارتباط با اشتباهات داوری و اعتراض استقلالی ها به قضاوت زاهدی فرد مطرح کرد: اگر اشتباهی وجود داشته برای هر دو تیم بوده است. در خیلی از بازی ها تیم های مختلف از این اشتباهات سود می نمایند یا ضرر می بینند، با این شرایط معتقدم فوتبال ایران احتیاج به VAR دارد تا حقی از هیچ تیمی ضایع نگردد.

پورقاز درباره رویارویی دوباره سپاهان با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: این تقابل ها در فوتبال طبیعی است. تیمی که می خواهد قهرمان گردد فرقی ندارد با چه تیمی روبه رو خواهد شد، هدف ما در جام حذفی هم قهرمانی است.

مدافع سپاهان در مورد بازی بعدی تیمش برابر نساجی قائم شهر اعلام نمود: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و بازی با نساجی هم سخت است. آنها در زمین خودشان دنبال نتیجه دریافت هستند و ما هم نمی خواهیم صدرنشینی را از دست بدهیم. کوشش می کنیم در این بازی بیرون از خانه به برد برسیم تا موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم.

پورقاز در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان در این فصل قهرمان خواهد شد؟ گفت: هدفی جز قهرمانی نداریم، هر بازی هم حکم فینال را دارد و باید کمترین اشتباه را داشته باشیم تا در انتها فصل به هدفمان برسیم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 533

به "پورقاز: فوتبال ایران احتیاج به VAR دارد، همه بازی ها را به چشم فینال می بینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورقاز: فوتبال ایران احتیاج به VAR دارد، همه بازی ها را به چشم فینال می بینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید