108 واحدهای مسکونی ویژه کارکنان نیروی دریایی در سیرجان بهره برداری شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرنگاران: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه سفر امروز خود به شهرستان سیرجان، از 108 واحد مسکونی ویژه کارکنان و افسران مرکز آموزش و آمادگاه جنوب بهره برداری کرد.

108 واحدهای مسکونی ویژه کارکنان نیروی دریایی در سیرجان بهره برداری شد

جهت دریافت خدمات اجرای اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

حبیب الله سیاری در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در سیرجان، اظهار کرد: دو مرکز آموزش و آمادگاه جنوب از مناطق مهم نیروی دریایی کشور هستند که تجهیز و برنامه ریزی برای این مراکز لازم و لازم است.

وی اضافه کرد: با هدف نظارت بر برنامه ریزی ها و نیز ملاقات با همکاران و آنالیز شرایط کاری در مراکز پشتیبانی دریایی در سیرجان اعم از آموزش یا آمادگی به این منطقه سفر کردم که خوشبختانه امروز یک مجتمع عظیم مسکونی افتتاح شد تا پرسنل و افسران از رفاه بهتری برخوردار شوند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیان نمود: در مدت 2 سال گذشته نیز 200 واحد مسکونی در مراکز تحت پوشش ساخته شده است و نیروی دریایی با پرسنل و فرماندهان کارآمد، شایسته خدمات بهتر و بیشتر است.

فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان نیز اظهار کرد: این 108 واحد مسکونی با 22 هزار مترمربع محوطه سازی، دارای 11 هزار و 800 مترمربع زیربنا هستند.

ناخدا یکم ستاد مجید توسلی، گفت: 90 میلیارد ریال از اعتبارات نیروی دریایی برای هزینه ساخت و اتمام این واحدهای مسکونی اختصاص یافته است.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 798

به "108 واحدهای مسکونی ویژه کارکنان نیروی دریایی در سیرجان بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "108 واحدهای مسکونی ویژه کارکنان نیروی دریایی در سیرجان بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید