بدشانسی بزرگ امیدهای کشتی فرنگی در آستانه مسابقات جهانی؛ تیم ملی 2 طلایی اش را از دست داد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، دور جدید تمرینات امیدهای آزاد و فرنگی برای شرکت در مسابقات جهانی رومانی در شرایطی از امروز (شنبه) در خانه کشتی شروع می گردد که تیم فرنگی دو مهره عنوان دار و شاخصش را از دست داده است.

بدشانسی بزرگ امیدهای کشتی فرنگی در آستانه مسابقات جهانی؛ تیم ملی 2 طلایی اش را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، همانطور که پیش از این اعلام شده بود بعد از اعزام تیم کشتی آزاد به دنیای بوداپست و در حالیکه فرنگی کاران نیز تا روز دوشنبه ایران را به مقصد مجارستان ترک خواهند کرد، استارت تمرینات امیدها از امروز (28 مهر ماه) بار دیگر در خانه کشتی زده شد.

این در حالی بود که پیش از این به دلیل وجود بحث های مربوط به عدم اعزام امیدها به دنیای پیش رو و همچنین شلوغی خانه کشتی، امیدها اردوی مجزایی نداشتند و نفرات این تیم همراه با تیم ملی بزرگسالان تمرین می کردند.

تیم ملی فرنگی درشرایطی تمریناتش را شروع می نماید که دو کشتی گیر عنوان دار و امیدِ مدالش را از دست داده است.

جمشید خیرآبادی، سرمربی تیم امید کشتی فرنگی در این باره به خبرنگاران گفت: امین کاویانی نژاد بعد از آسیب دیدگی از ناحیه کتف در مسابقات جوانان و همچنین امین میرزازاده به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ پایش و انجام عمل جراحی قادر به همراهی ما در مسابقات امیدهای دنیا نخواهند بود. هرچند که ما در دو وزن 72 و 130 کیلوگرم 4 جوان خوب و مدعی در اختیار داریم که از بین آنها ملی پوشان دو وزن را انتخاب خواهیم کرد.

هر دو کشتی گیر در مسابقات دنیای اسلوواکی با شکست همه حریفان، مدال طلای اوزان 72 و 130 کیلوگرم را از آن خود کردند. با این حساب تیم امید فرنگی دو طلایی خود را در مسابقات امیدهای دنیای که دهه دوم آبان ماه در رومانی برگزار می گردد، در اختیار ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 3

به "بدشانسی بزرگ امیدهای کشتی فرنگی در آستانه مسابقات جهانی؛ تیم ملی 2 طلایی اش را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدشانسی بزرگ امیدهای کشتی فرنگی در آستانه مسابقات جهانی؛ تیم ملی 2 طلایی اش را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید