برانکو: برای من باعث افتخار است که با شایستگی دربی امروز را بردیم، بعضی افراد اَلکی حرف نزنند و مدرک بیاورند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این برای من باعث افتخار است که با شایستگی بازی مقابل پدیده را بردیم و از بازی های بعدی نیز بهتر، بهتر و بهتر می شویم.

برانکو: برای من باعث افتخار است که با شایستگی دربی امروز را بردیم، بعضی افراد اَلکی حرف نزنند و مدرک بیاورند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ پس از فزونی 2 بر صفر تیمش مقابل پدیده شهر خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: خیلی شاد و راضی هستم از برد. از بازیکنانم نیز بابت جنگندگی شان تشکر می کنم. از طرفداران مان هم بابت اینکه در این هوای سر از ما حمایت کردند، کمال تشکر را دارم.

برای من باعث افتخار است که با شایستگی دربی امروز را بردیم وی اضافه نمود: همان طور که روز گذشته گفتم، انتظار یک بازی سخت و محکم را داشتیم. خودتان دیدید که یک بازی سخت هم برای ما و هم برای حریف بود. این یک دربی واقعی بود. در هفته اول نیم فصل یک دربی سخت داشتیم. دو تیم در بالای جدول بودند و این برای ما مهم بود که هفته اول نیم فصل را با برد شروع کنیم. بارها گفته ام که خیلی وقت ها پیش می آید در اولین بازی نیم فصل وقتی در خانه بازی می کنید، نتیجه بازی بسیار نامعلوم است. این برای من باعث افتخار است که با شایستگی بازی را بردیم و از بازی های بعدی نیز بهتر، بهتر و بهتر می شویم. به بازیکنانم هم بابت این برد شیرین تبریک می گویم.

گل سوم ما می توانست حریف را ناک اوت کند! سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس در 30 دقیقه ابتدایی دو گل زد و خوب بازی کرد، اما چرا در 60 دقیقه بعدی مانند 30 دقیقه ابتدایی عمل نکرد، گفت: طبیعی است که شاد می شدیم اگر می توانستیم دو سه گل دیگر بزنیم. فرصت هایی برای گلزنی داشتیم، اما باید تکرار کنم که پدیده یک تیم بسیار بسیار خوب است. یحیی گل محمدی تیمی خوب، مدرن و با میانگین سنی ایده آل جمع نموده است. حضور آنها در بالای جدول اتفاقی نبوده، اما خب همان طور که بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم، گل سوم ما می توانست حریف را ناک اوت کند!

اصرار به مالکیت توپ داریم و بدون کنترل زیر توپ نمی زنیم برانکو درباره اینکه در بسیاری از تیم ها و حتی در فوتبال مدرن اروپا وقتی دروازه بانی پاس رو به عقب دریافت می نماید زیر توپ می زند، اما در بازی امروز پرسپولیس دیده می شد که بیرانوند از عقب بازیسازی می کرد، گفت: ما اصرار به مالکیت توپ داریم و بدون کنترل زیر توپ نمی زنیم، مگر اینکه شرایط خاص و خطرناک باشد. اصرار ما به پاسکاری سرعتی است تا زهر حملات حریف را خنثی کنیم. روی گل دوم هم همان طور که شاهد بودید پاس های زیادی رد و بدل شد و تعویض بازی در عرض زمین، به سرعت صورت گرفت، به طوری که سیامک (نعمتی) در 20 متری دروازه حریف تنها ماند. این در واقع دیدگاه و فلسفه ما در بازی است. البته همواره شدنی نیست، اما همچنان اصرار خواهیم داشت و کوشش می کنیم به همین روش بازی کنیم.

بعضی افراد بهتر است الکی حرف نزنند و مدرک و مثال بیاورند وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه موفقیت های پرسپولیس بعضی ها را ناراحت نموده است و برای اینکه این تیم را زیر سؤال ببرند مسائلی را مطرح می نمایند که اخیراً محمد تقوی گفته است پرسپولیسی ها از باخت تیم ملی شاد شده اند یا بعضی می گویند وزارت ورزش پرسپولیس را به صورت ویژه حمایت می نماید، گفت: ما می دانیم که همواره از این صحبت ها خواهد بود، اما ما نشان دادیم که تاکنون سر و کارمان با فوتبال است. دوست داریم که طرفداران مان را شاد کنیم و هوداران مان از بازی ما لذت ببرند. محترمانه، صادقانه، ورزشی و جوانمردانه بازی می کنیم و حالا اگر کسی فکر می نماید ما سفارش شده هستیم و پشت پرده اتفاقی است، مدرک بیاورند، نمونه بگویند و مثال بزنند. بهتر است اَلکی حرف نزنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 82

به "برانکو: برای من باعث افتخار است که با شایستگی دربی امروز را بردیم، بعضی افراد اَلکی حرف نزنند و مدرک بیاورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: برای من باعث افتخار است که با شایستگی دربی امروز را بردیم، بعضی افراد اَلکی حرف نزنند و مدرک بیاورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید