مرزبان: باید مقابل پدیده، هدفمند بازی کنیم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: از بازی های قبلی خود آموختیم که هدفمند بازی کنیم.

مرزبان: باید مقابل پدیده، هدفمند بازی کنیم

به گزارش خبرنگاران، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد گفت: بعد از بازی هایی که انجام دادیم، نمایش خوبی مقابل ماشین سازی ارائه کردیم. بازیکنانم تعهد خوبی به این تیم و شهر مسجد سلیمان دارند. در دقیقه 90 بازی قبلی، گل خوردیم اما از آن یاد گرفتیم تا در مکان و زمان، هدفمند بازی کنیم چون این ها فاکتورهای مهمی هستند. بازی با پدیده هم بازی سختی خواهد بود چرا که این تیم فوتبال باکیفیتی ارائه می دهد و تا اینجای فصل هم امتیازات خوبی گرفته است. آن ها صدرنشین جدول هستند اما ما هم احتیاج داریم از این بازی امتیاز بگیریم و این برای زندگی فوتبالی ما مهم است.

او اضافه نمود: می خواهیم به روند مثبت مان ادامه دهیم اما باید بدانیم که پدیده تشکیلات خوبی دارد. به همین دلیل انتظار یک بازی خوب از دو تیم را داریم چرا که هم پدیده و هم نفت مسجد سلیمان فوتبال بازی می نمایند و نمایش مدرنی ارائه می دهند. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم امتیاز بگیریم.

مرزبان درباره محرومان تیمش در بازی فردا نیز شرح داد: یک بازیکن مصدوم در بازی قبل داشتیم که درحال حاضر مسئله ای ندارد. خوشبختانه همه بازیکنان محروم و مصدوم ما به این بازی می رسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 11

به "مرزبان: باید مقابل پدیده، هدفمند بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزبان: باید مقابل پدیده، هدفمند بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید