آخرین شرایط جواد نکونام برای استقلالی شدن

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، با توجه به سوابق دوستی طولانی و رابطه میان جواد نکونام و مصطفی آجرلو حتی در فصل گذشته هم بارها شایعه حضور نکونام روی نیمکت استقلال مطرح شد اما پس از آنکه آجرلو در اقدامی پرسروصدا قراردادی سه ساله برای امضا کردن پیش روی فرهاد مجیدی گذاشت این اخبار رو به خاموشی رفت.

آخرین شرایط جواد نکونام برای استقلالی شدن

خوب است بدانید جواد نکونام در دوران مدیریت مصطفی آجرلو به عنوان بازیکن پاس بعد از قهرمانی در سومین دوره حرفه ای لیگ برتر با امضای قراردادی 300 میلیون تومانی به عنوان گرانترین بازیکن زمان خودش در فوتبال ایران همکاری اش با پاس را ادامه داد. بازیکنی که با وجود تماشا چهره های پیشکسوت تری چون خداداد عزیزی به عنوان بازیکن اصلی پاس در دوران لیگ برتر شناخته می شد و پایان با بازوبند کاپیتانی سفید و سبزپوشان این تیم را به مقصد امارات و در ادامه اسپانیا ترک کرد.

نکونام در همه این سال ها ارتباط خوبی با حلقه پاسی ها از جمله مصطفی آجرلو و خانواده اش داشت و طبیعی بود با خروج فرهاد مجیدی به عنوان گزینه اول سرمربیگری این تیم مطرح گردد. نکو استقلالی است و در همان فصل اول حضورش در استقلال یکی از ارکان اصلی قهرمانی این تیم با امیر قلعه نویی بود و حتی گل قهرمانی این تیم در بازی برابر فولاد به وسیله او روی ضربه پنالتی که با خطا روی فرهاد مجیدی به دست آمده بود به ثمر رسید.

امروز هم ماجرا بین استقلال و فولاد به وجود آمده است. نکونام که در طول هفته گذشته مذاکرات فشرده ای با مدیران فولاد برای ادامه همکاری داشته، فهرست خریدش برای فصل آینده را به باشگاه تحویل داده و در انتظار واکنش باشگاه نسبت به جذب بازیکنانی است که شاید برخی از آنها برای باشگاهی در مقیاس فولاد دست نیافتنی باشد. اما به هر حال هدف نکو برای فصل آینده قهرمانی است و او امیدوار است باشگاه بازیکنانی برای این مهم را تدارک ببینند. اما اگر این درخواست از سوی فولاد اجابت نگردد آنگاه ممکن است نکونام مسیرش را به سمت باشگاه استقلال کج کند.

برخلاف انتظار اما نکونام اصلا عجله ای برای این انتخاب ندارد و در شرایطی که باشگاه استقلال به علت اظهارات جامعه هواداری و درخواست آنها مبنی بر استخدام مربی خارجی تحت فشار است، نکونام همانطور که همواره بوده دوست دارد با چک کردن تمام نکات و بررسی همه جوانب با حداکثر احتیاط تیم آینده خود را انتخاب کند.

به هر حال این انتقال یک انتقال کلیدی و بسیار مهم در بین مربیان فوتبال ایران خواهد بود و با توجه به قهرمانی استقلال در فصل پیش هر کسی که به عنوان جانشین فرهاد مجیدی روی نیمکت بیاید مسئولیت بسیار سخت و دشواری خواهد داشت و البته این فرصت را برای جبهه های هواداری فراهم می نماید تا با کوچکترین لغزش صداهای منفی بالا برود. چیزی که در خصوص خود مجیدی هم وجود داشت.

امروز اخبار زیادی پیرامون همکاری نکونام با استقلال از جمله اولتیماتوم 48 ساعته باشگاه به نکونام برای معین تکلیف کارش، فهرست خرید نکونام برای استقلال و ترکیب دستیاران او در این تیم منتشر شده که هیچ کدام از آنها صحت ندارد چرا که اساساً بحثی در این خصوص بین استقلال و نکونام در نگرفته است.

نکونام که به همراه خانواده در یک سفر تفریحی در یک کشور دیگر به سر می برد فعلاً با دوستان مشغول است و البته به بررسی شرایط می پردازد و همه چیز را زیر نظر دارد. اما اینکه مذاکره او با استقلال چه زمان حضوری و کاملاً جدی پیرامون قرارداد معطوف بگردد بر ما پوشیده است. البته همانطور که گفته شد ارتباط او با آجرلو عقبه طولانی دارد و یک قرارداد تیپ بیادماندنی نیز پشتوانه آن است. پس بعید است که نگرانی خاصی در میان باشد مگر ریزبینی های خاص جواد نکونام که نمی خواهد برای موفقیت در فصل آینده چیزی از قلم بیفتد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1983

به "آخرین شرایط جواد نکونام برای استقلالی شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط جواد نکونام برای استقلالی شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید