آمار پیش فروش آیفون 12 پرو بالاتر از انتظار است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، در جدیدترین گزارش خود به آمار پیش فروش گوشی های آیفون 12 و آیفون 12 پرو پرداخته است. این تحلیلگر مشهور، قبل از معرفی خانواده آیفون 12 اعلام نمود که آیفون 12 محبوب ترین مدل این خانواده خواهد بود و حدود 40 تا 45 درصد از فروش را از آن خود می نماید. اما آمار پیش فروش بالاتر از انتظار آیفون 12 پرو باعث شده که این تحلیلگر در پیش بینی خود تجدیدنظر کند.

آمار پیش فروش آیفون 12 پرو بالاتر از انتظار است

در بخشی از گزارش مینگ-چی کو آمده: آمار پیش فروش آیفون 12 پرو به دلیل علاقه زیاد هواداران اپل به مدل های پیشرفته تر، تقاضای زیاد در بازار چین و تقاضای بالای کاربران اروپایی و آمریکایی بر انتظارات ما غلبه نموده است. به دلیل همین تقاضای بیش از انتظار، این تحلیلگر اعلام نموده که آیفون 12 و آیفون 12 پرو هر کدام می توانند 30 تا 35 درصد از آمار فروش کلی این خانواده را از آن خود نمایند.

در عین حال، در تخمین مربوط به فروش مدل های آیفون 12، پیش بینی مربوط به فروش آیفون 12 مینی را کاهش داده و می گوید این گوشی می تواند حدود 10 تا 15 درصد از فروش کلی این خانواده را از آن خود کند. این در حالی است که قبل از معرفی این گوشی ها، درصد فروش مربوط به آیفون 12 مینی حدود 20 تا 25 درصد بود.

همان طور که احتمالا می دانید، آیفون 12 و آیفون 12 پرو از نمایشگر 6.1 اینچی بهره می برند و در کل شباهت زیادی به یکدیگر دارند. مهم ترین تفاوت ها در زمینه دوربین است که مدل پرو از دوربین تله فوتو و سنسور LiDAR بهره می برد و ضمناً مجهز به حافظه رم بیشتری است. البته نباید تفاوت در زمینه حافظه داخلی و جنس متفاوت فریم بدنه را از قلم بیندازیم.

  • مقایسه تمام مدل های آیفون 12 از مینی تا پرو مکس با یکدیگر

منبع: MacRmors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1162

به "آمار پیش فروش آیفون 12 پرو بالاتر از انتظار است" امتیاز دهید

2 کاربر به "آمار پیش فروش آیفون 12 پرو بالاتر از انتظار است" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار پیش فروش آیفون 12 پرو بالاتر از انتظار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید