رزیدنت اویل 4 روی نینتندو سوییچ عرضه می گردد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، اسکایریم و رزیدنت اویل 4 سر این موضوع که کدام روی پلتفرم های بیشتری عرضه شده، با یکدیگر رقابت می نمایند. شرکت بازی سازی کپ کام خبر داده است که رزیدنت اویل 4 (Resident Evil 4) سال آینده روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

رزیدنت اویل 4 روی نینتندو سوییچ عرضه می گردد

البته فقط هم رزیدنت اویل 4 نیست که روی کنسول قابل حمل نینتندو عرضه می گردد. دو بازی معروف و قدیمی دیگر در مجموعه رزیدنت اویل هم به این کنسول راه پیدا خواهند کرد. در کنار رزیدنت اویل 4، بازی های رزیدنت اویل 1 و رزیدنت اویل زیرو هم روی نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد. نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 1 برای عرضه روی نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است.

اطلاعات بیشتری درباره نسخه سوییچ این بازی ها منتشر نشده است، ولی کپ کام گفته است که به زودی درباره آن ها بیشتر صحبت خواهند کرد.

کپ کام سال ها پیش نسخه ای از رزیدنت اویل 4 را برای کنسول Nintendo Wii هم عرضه نموده بود. در این نسخه بازی امکان استفاده از حسگرهای حرکتی این کنسول برای نشانه گیری دقیق و بسیار بهتر وجود داشت. امیدواریم کپ کام روی نسخه سوییچ هم از حسگرهای حرکتی دسته این کنسول برای نشانه گیری استفاده کند.

مطمئنا به زودی درباره این بازی ها و کیفیت اجرای آن ها روی نینتندو سوییچ بیشتر خواهیم شنید. در حال حاضر فقط می دانیم که رزیدنت اویل 4، رزیدنت اویل 1 و رزیدنت اویل زیرو قرار است در سال 2019 روی این کنسول عرضه شوند.

منبع: یوروگیمر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 14

به "رزیدنت اویل 4 روی نینتندو سوییچ عرضه می گردد" امتیاز دهید

2 کاربر به "رزیدنت اویل 4 روی نینتندو سوییچ عرضه می گردد" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزیدنت اویل 4 روی نینتندو سوییچ عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید