کفاشیان: تفهیم اتهام نشدم، خواب هایم را در رسانه ها می خوانم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، رئیس سابق فدراسیون فوتبال می گوید در موضوع رای صادره از سوی کمیته اخلاق و محرومیتش از فوتبال تفهیم اتهام نشده بود.

کفاشیان: تفهیم اتهام نشدم، خواب هایم را در رسانه ها می خوانم

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان درباره حکم کمیته اخلاق باموضوع محرومیتش از فوتبال اظهار کرد: سال قبل در همین ایام متوجه شدم که کمیته اخلاق حکمی صادر نموده و همه زحماتی که در 10 سال متحمل شده بودیم را نادیده گرفته است. متوجه شدم این کمیته 5 سال من را از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم نموده است. واقعا اتهامات به من تفهیم نشده بود و متوجه نشدم چه کاری انجام دادم که محروم شدیم.

وی ادامه داد: کارهای که ما در فدراسیون انجام دادیم شفاف و تعیین بود گاهی شما جنسی را به کسی می فروشید که چند چک او وصول می گردد اما چک آخر با مشکل رو به رو می گردد. ما هم شکایت های لازم را انجام دادیم اما با این حال رای کمیته اخلاق صادر شده بود.

کفاشیان اضافه کرد: در اساسنامه جدید که پیش نویس آن ارسال شده کمیته اخلاق را باید مجمع انتخاب کند. خوب است که کمیته اخلاق با رئیس فدراسیون و یا حتی نائب رئیس فدراسیون تعارف نداشته باشند اگر خلافی می نمایند ورود نمایند اما من خودم را بی گناه می دانستم.

وی تاکید نمود: نمی دانم چرا چنین حکمی به من دادند الان هم در رسانه ها دیدم هر اتفاقی رخ می دهد را منتشر می نمایند گاهی خوابی می بنیم اما صبح در رسانه ها می خوانم که کفاشیان چنین خوابی دیده است!

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 947

به "کفاشیان: تفهیم اتهام نشدم، خواب هایم را در رسانه ها می خوانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفاشیان: تفهیم اتهام نشدم، خواب هایم را در رسانه ها می خوانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید