شروع حضور اتوبوس علمی بنیاد احسان در مدارس شهرستان های حاشیه تهران

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان گفت: در راستای استعداد یابی و برقراری عدالت آموزشی در منطقه ها کم برخوردار کشور، حضور اتوبوس علمی شروع شد.

شروع حضور اتوبوس علمی بنیاد احسان در مدارس شهرستان های حاشیه تهران

به گزارش خبرنگاران، حمید سلیمی در مورد مقصد اتوبوس علمی گفت: اتوبوس علمی تا کنون به چندین شهر حاشیه ای استان تهران از جمله بهارستان، قرچک، ورامین، دماوند و رودهن رفته و برنامه های علمی و راهنمای تحصیلی برنامه ریزی شده را برای دانش آموزان این منطقه ها ارائه نموده است.

سلیمی با بیان برنامه های اتوبوس علمی گفت: این کاروان در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در مدارس دخترانه و پسرانه حضور می یابد و برنامه های معین شده خود مانند انجام آزمایش های مجذوب کننده علمی مانند ساخت موشک آبی و سازه های ماکارانی را با مشارکت دانش آموزان انجام داده و در نهایت با بازدید از بخش نمایشگاهی اتوبوس علمی احسان به کار خود پایان می دهد.

وی تاکید نمود: تا کنون در پنج شهرستان ذکر شده 700 دانش آموز در برنامه های اتوبوس علمی شرکت نموده اند و مورد حمایت علمی قرار گرفته اند و 6 شهرستان دیگر نیز شناسایی شده و در برنامه های اتوبوس علمی بنیاد احسان قرار گرفته اند.

گفتنی است بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام از سال گذشته بر مسئله عدالت آموزشی متمرکز شده و برنامه ریزی نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1807

به "شروع حضور اتوبوس علمی بنیاد احسان در مدارس شهرستان های حاشیه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع حضور اتوبوس علمی بنیاد احسان در مدارس شهرستان های حاشیه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید