اطلاعات تازه ای در مورد گوشی جدید شرکت اسنشال منتشر شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، گوشی اسنشال فون یکی از گوشی هایی اکوسیستم اندروید است که علی رغم انتظارات بسیار زیاد، با شکست سختی روبرو شد. در هر صورت با وجود تمام مسائل موجود، این گوشی به سرعت جدیدترین آپدیت های اندروید را دریافت می کند و در این زمینه مورد توجه زیادی قرار گرفته است. حالا این شرکت تایید کرده که آن ها مشغول توسعه یک گوشی جدید هستند ولی گوشی مذکور هنوز در مراحل بسیار اولیه توسعه قرار داد و مشخص نیست حدودا چه زمانی روانه بازار می شود.

اطلاعات تازه ای در مورد گوشی جدید شرکت اسنشال منتشر شد

اندی روبین سال گذشته گفت که برخلاف گزارش های منتشر شده مربوط به تعطیلی این شرکت، اسنشال دومین گوشی خود را می سازد. سخنگوی این شرکت هم بیانیه ای در اختیار سایت XDA قرار داده که این موضوع را تایید می کند. هنوز برای اظهارنظر در مورد ویژگی های این گوشی بسیار زود است. سال گذشته خبرگزاری بلوبمرگ گزارشی منتشر کرد که در آن آمده بود این شرکت مشغول ساخت یک گوشی هوش مصنوعی است که می تواند به صورت اتوماتیک به پیام ها پاسخ دهد و کارهای مختلفی را انجام دهد. در آن زمان این شایعه نه تایید و نه تکذیب شد. در هر صورت باید ببینیم که اگر این گوشی هوشمند روانه بازار شود، چه ویژگی هایی برای کاربران به ارمغان می آورد.

اسنشال فون با قیمت 699 دلاری عرضه شد و همان ابتدا به دلیل دوربین بسیار ضعیف مورد نقدها زیادی قرار گرفت. حتی ارائه تخفیف 200 دلاری هم نتوانست فروش این گوشی را به طور قابل توجهی تغییر دهد. اسنشال فون برای بدنه خود از ترکیب تیتانیوم و سرامیک استفاده کرد که حتی همین حالا هم تقریبا هیچ شرکتی حاضر نیست از چنین موادی برای تولید انبوه گوشی های خود استفاده کند. اندروید این گوشی تا حد زیادی همان اندروید خالص بود و به همین خاطر این گوشی به سرعت جدیدترین آپدیت های اندروید را دریافت می کند و حتی اندروید 10 هم برای آن عرضه شده است.

بعد از فروش پایین تر از انتظار این گوشی، اخبار امیدوارکننده ای در رابطه با این شرکت به گوش نمی رسید و کارمندان آن عمدتا وظیفه پشتیبانی از اولین گوشی شرکت خود را بر عهده داشته اند. این شرکت مدتی بعد گفت که به دلیل همین موضوع، ساخت نسل دوم گوشی اسنشال فون منتفی شده است.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 341

به "اطلاعات تازه ای در مورد گوشی جدید شرکت اسنشال منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات تازه ای در مورد گوشی جدید شرکت اسنشال منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید