افشای مشخصات یک گوشی مرموز هوآوی

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به تازگی مشخصات کامل یک گوشی هوآوی در فهرست گواهی TENAA به ثبت رسیده است.

افشای مشخصات یک گوشی مرموز هوآوی

به گزارش خبرنگاران، در دسامبر 2021، یک گوشی مرموز هوآوی با شماره مدل JLN-AL00 و پشتیبانی از اتصال 4G در پلتفرم گواهی TENAA چین مشاهده شد. اطلاعات این دستگاه در حال حاضر با تمام معینات آن به روز شده است. با توجه به دیده شدن معینات این گوشی در وبسایت گواهی TENAA، به نظر می رسد که Huawei JLN-AL00 ممکن است تا پیش از سرانجام ماه ژانویه در بازار های چین ارائه گردد.

گوشی Huawei JLN-AL00 دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ 6.78 اینچی است که وضوح 2388 در 1080 پیکسل Full HD + را ارائه می دهد. فهرست TENAA نشان می دهد که این دستگاه به پنج دوربین مجهز است، به این ترتیب که یک دوربین در پنل جلو و یک سیستم دوربین چهارگانه در پنل پشتی دارد.

به نظر می رسد دوربین اصلی پنل پشتی گوشی Huawei JLN-AL00 یک لنز 108 مگاپیکسلی باشد. احتمالا سه دوربین دیگر دستگاه به ترتیب لنز های 8 مگاپیکسلی، 2 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی خواهند بود. این دستگاه قادر به فیلمبرداری با کیفیت 4K خواهد بود. در پنل جلویی دستگاه نیز از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

گوشی هوشمند Huawei JLN-AL00 مجهز به یک تراشه هشت هسته ای 2.4 گیگاهرتزی است. مدل و سازنده تراشه هنوز معین نیست. انرژی دستگاه به وسیله یک باتری با ظرفیت 3900 میلی آمپر ساعت تأمین می گردد. گواهی وبسایت چینی 3C در خصوص این دستگاه نشان داده است که ممکن است به پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی مجهز گردد.

یکی از جذابیت های مهم گوشی Huawei JLN-AL00 این است که بر روی سیستم عامل Harmony اجرا می گردد. این دستگاه به 8 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. حافظه داخلی این گوشی احتمالا 128 یا 256 گیگابایت می باشد. برای تأمین امنیت دستگاه، به نظر می رسد که به یک اسکنر اثر انگشت در کناره قاب مجهز شده است. ابعاد آن 164.64 در 75.55 در 7.94 میلی متر و وزن آن 191 گرم است. این دستگاه را می توان در رنگ های مشکی، سفید و آبی خریداری کرد.

فهرست وبسایت TENAA هنوز تصویری از گوشی هوآوی JLN-AL00 منتشر نکرده است. بعلاوه نام تجاری دستگاه نیز هنوز افشا نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1870

به "افشای مشخصات یک گوشی مرموز هوآوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات یک گوشی مرموز هوآوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید