هواوی خودروی خود را رونمایی کرد، عکس

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، زومیت نوشت: هواوی با همکاری چری، خودروی الکتریکی جدیدی تحت برند لوکسید روانه بازار می نماید.

هواوی خودروی خود را رونمایی کرد، عکس

به گزارش Cnevpost، لوکسید، برندی که تحت نظر هواوی و با همکاری چری اقدام به فراوری خودروهای الکتریکی می نماید، اکنون اطلاعاتی از سدان پرچمدار خود یعنی S7 به اشتراک گذاشته است. خودرو مورد بحث که دامنه حرکتی اش تا 855 کیلومتر می رسد، رقیبی جدی برای خودروهای مشابه تسلا محسوب می گردد.

لوکسید برند خودروهای تمام الکتریکی چینی تازهی است که حتی تا 4 ماه پیش اثری از نام آن نبود. مشخصات خودروی تازه این شرکت، یعنی S7، سه هفته قبل از عرضه رسمی امروز، به بازار فاش شده بودند.

هواوی و چری اظهار داشتند که از زمان معرفی اولیه این خودرو، بیش از 10 هزار دستگاه از آن را پیش فروش نموده اند که این میزان نیز تا به امروز به طور قابل توجهی افزایش یافته است. قیمت مدل پایه این سدان الکتریکی، 35 هزار دلار اعلام شده که بسیار کمتر از خودرو برندهایی مثل تسلا است.

لوکسید S7 امروز طی یک رویداد در شانگهای و با حضور ریچارد یو، رئیس بخش خودروسازی هواوی به صورت رسمی رونمایی شد. قیمت خودرو الکتریکی یادشده با توجه به اینکه در چهار مدل مختلف به بازار عرضه می گردد، به نسبت مشخصات هر یک از آن ها متفاوت خواهد بود.

در رویداد برگزار شده امروز اعلام شد که این خودروی الکتریکی، با قیمت 1155 دلار، کمتر از آنچه در ابتدا اعلام شده بود، به بازار عرضه می گردد. ریچارد یو همیشه لوکسید S7 را با تسلای مدل S مقایسه نموده است و اکنون نیز ادعای این را دارد که خودرو آن ها در بعضی زمینه ها از تسلا عملکرد بهتری به نمایش می گذارد.

لوکسید S7 از باتری 800 ولتی با فناوری اختصاصی هواوی استفاده می نماید و می تواند 215 کیلومتر را تنها با پنج دقیقه شارژ و 430 کیلومتر را با 15 دقیقه شارژ طی کند. نکته چشمگیر قضیه جایی است که بالاترین مدل S7 می تواند تنها با یک بار شارژ مسافتی به طول 855 کیلومتر را طی کند.

خودرو مورد بحث در مدل های پرو، مکس، مکس پلاس و مکس RS به بازار عرضه می گردد که برد آن ها به ترتیب 550، 630، 705 و 855 کیلومتر است. قیمت مدل های نام برده به ترتیب 35، 40، 45 و 50 هزار دلار خواهد بود. سازنده انواع گوشی و لپ تاپ، یعنی هواوی، لوکسید را معادل BMW در حوزه خودروهای الکتریکی معرفی می نماید.

هواوی اعلام نموده است که به جز مدل پرو، تمام مدل های این خودرو از حسگر لایدار بهره می برند. ریچارد یو اظهار داشت خودروهایی که پیش فروش شده اند، سال آینده به دست صاحبان خود خواهند رسید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 آذر 1402 بروزرسانی: 8 آذر 1402 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2194

به "هواوی خودروی خود را رونمایی کرد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی خودروی خود را رونمایی کرد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید