الدن رینگ دو حالت گرافیکی خواهد داشت؛ وضوح تصویر بالاتر یا فریم بیشتر

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، بازی الدن رینگ روی کنسول های نسل 9 دارای دو حالت فرق دارد. این دو حالت بنابر ترجیحات کاربر به دو حالت عملکرد (Performance) و گرافیک (Graphic) تقسیم می شوند. حالت عملکرد با گرافیک پایین تر ولی نرخ فریم بالاتر است و حالت گرافیک دارای رزولوشن 4K به همراه جزئیات بیشتر است.

الدن رینگ دو حالت گرافیکی خواهد داشت؛ وضوح تصویر بالاتر یا فریم بیشتر

این خبر زمانی تأیید شد که در نسخه کالکتورز ادیشن این بازی در یک بخش نوشته شده تجربه ارتقاء یافته.

در بخش توضیحات نوشته شده:

همین موضوع در خصوص کنسول های نسل 9 مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری اس و ایکس نیز صدق می نماید. به طور کلی یکی از تغییرات بزرگ در کنسول های نسل نو همین قابلیت انتخاب است. چیزی که در کنسول های نسل قبل موجود نبود و به همین علت فزونی پی سی در این زمینه بیشتر بود. البته همچنان دست شما در کامپیوتر بازتر است اما این حالت آغاز نزدیک شدن کنسول ها به پی سی است.

الدن رینگ یک قدم بزرگ برای فرام سافتور

الدن رینگ اولین بازی فرام سافتور است که این قابلیت را دارد. یعنی کاربران با توجه به سلیقه خود می توانند بین بهتر شدن حالت بصری یا نرخ فریم یکی را انتخاب نمایند. نکته مهم اینجاست که در تبلیغ نوشته شده تا 60 فریم و تا رزولوشن 4K. به همین علت باید صبر کنیم تا بازی عرضه گردد و بفهمیم این ادعا تا چه حد حقیقت دارد.

اوایل این هفته بود که بندای نامکو یک گیم پلی 20 دقیقه ای از این بازی منتشر کرد. این گیم پلی اطلاعات بسیاری درخصوص فضا و موارد موجود در بازی به هواداران داد. از طرفی نکات بسیاری در این فیلم وجود داشت که خلاصه آن را می توانید اینجا ببینید.

به طور کلی بازی الدن رینگ یکی از مورد انتظارترین بازی های این مدت است. انتظارات از این بازی به شدت بالا بوده و با توجه به سابقه فرام سافتور احتمال موفقیت این بازی به شدت زیاد است. از طرفی با توجه به اطلاعات منتشر شده از این بازی، شباهت بسیاری به دیگر بازی های سولز دارد و به نوعی دارک سولز 4 است. به همین علت می توان با اعتماد به نفس گفت که بازی سخت خواهد بود.

البته این موضوع سخت بودن برای هواداران سری سولز چیز بسیار عادی ای است. به همین علت از محبوبیت این بازی به هیچ عنوان نمی کاهد.

منبع: Eurogamer.net

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1986

به "الدن رینگ دو حالت گرافیکی خواهد داشت؛ وضوح تصویر بالاتر یا فریم بیشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الدن رینگ دو حالت گرافیکی خواهد داشت؛ وضوح تصویر بالاتر یا فریم بیشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید