انتقال طارمی به لیگ عربستان جدی شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرنگار نشریه معتبر مادریدی با حضور در شبکه ورزش عربستان پیشنهاد باشگاه الهلال به مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و پورتو را تایید کرد و از احتمال انتقال طارمی به همراه ایسکو و دی ماریا به لیگ عربستان در تابستان پیش رو پرداخت.

انتقال طارمی به لیگ عربستان جدی شد

انتقال مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و پورتو به لیگ عربستان جدی شد.

به گزارش فارس؛ رسانه های پرتغال در روزهای گذشته اخباری را در زمینه علاقه مندی باشگاه الهلال عربستان به جذب مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو منتشر کردند.

طبق گزارش های رسیده از پرتغال باشگاه متمول سعودی و پرافتخارترین باشگاه آسیا پیشنهادی 3 ساله برای جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و پورتو داده است.

انتقال کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی به لیگ عربستان و به باشگاه النصر رقیب سنتی الهلال باعث شده تا اخبار متعددی در زمینه علاقه مندی باشگاه شهر ریاض به ستارگان بزرگ فوتبال مثل لیونل مسی مطرح گردد.

نشریه مارکا اسپانیا زمستان گذشته اولین رسانه ای بود که توافق غیرمنتظره رونالدو با سعودی ها را قبل از جام جهانی 2022 قطر بیان کرد ولی خبر اختصاصی این رسانه مادریدی بارها تکذیب شد ولی در نهایت طبق اعلام این رسانه راهی عربستان شد.

اکنون رسانه های عربستان برای صحت خبر علاقه مندی باشگاه الهلال به سراغ فلیکس دیاس خبرنگار نشریه مارکا رفتند تا درباره جابجایی تابستانی و احتمال انتقالات ستارگان فوتبال اروپا به الهلال جویا شوند.

خبرنگار نشریه معتبر مادریدی با حضور در شبکه ورزش عربستان پیشنهاد باشگاه الهلال به مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و پورتو را تایید کرد و از احتمال انتقال طارمی به همراه ایسکو و دی ماریا به لیگ عربستان در تابستان پیش رو پرداخت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 25 فروردین 1402 بروزرسانی: 25 فروردین 1402 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2125

به "انتقال طارمی به لیگ عربستان جدی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال طارمی به لیگ عربستان جدی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید