اولیور کان رسماً کارش را در بایرن مونیخ شروع کرد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ به طور رسمی همکاری اش را با این باشگاه شروع کرد.

اولیور کان رسماً کارش را در بایرن مونیخ شروع کرد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه ای اظهار داشت، اولیور کان از امروز (چهارشنبه، یکم ژانویه 2020) به طور رسمی به عضویت هیئت مدیره این باشگاه درآمد و کارش را در باشگاهی که سال ها برایش بازی می کرد، استارت زد. اولیور کان که قرار است با خاتمه یافتن قرارداد کارل هاینتس رومنیگه در تاریخ 31 دسامبر 2021 جانشین وی در پست مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ گردد، بین سال های 1994 تا 2008 پیراهن باواریایی ها را به تن داشت.

او که در سال 2019 نامش وارد تالار مشاهیر فوتبال آلمان شد، در 632 بازی در درون دروازه بایرن ایستاد و با این تیم 8 قهرمانی در بوندس لیگا، 6 قهرمانی در جام حذفی آلمان، 5 قهرمانی در سوپرجام آلمان، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام بین قاره ای را تجربه کرد.

کان که دو بار به عنوان مرد سال فوتبال آلمان، 4 بار به عنوان بهترین دروازه بان این کشور، سه بار به عنوان بهترین دروازه بان دنیا و در جام دنیای 2002 نیز به عنوان سنگربان و بهترین بازیکن انتخاب شد، پس از آویزان کردن دستکش هایش در سال 2008، در رشته مدیریت فارغ التحصیل شد و پس از آن وارد وادی بازرگانی شد و همزمان به عنوان کارشناس برای شبکه تلویزیون ZDF آلمان نیر فعالیت داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 631

به "اولیور کان رسماً کارش را در بایرن مونیخ شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیور کان رسماً کارش را در بایرن مونیخ شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید