این گوشی پرچمدار نو سامسونگ است، عکس

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، زومیت نوشت: رندرهای رسمی منتسب به گلکسی S24، پرچمدار تازه سامسونگ را یک ماه پیش از رونمایی به نمایش می گذارند.

این گوشی پرچمدار نو سامسونگ است، عکس

افشای اطلاعات گوشی سامسونگ پیش از رونمایی رسمی به اتفاقی معمول تبدیل شده است و وقتی سال جاری شاهد افشای اطلاعات گلکسی S24 بودیم، تعجب نکردیم.

درحال حاضر، تقریباً کل ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی S24 را می دانیم و حتی پیش تر بعضی رندرها را نیز دیده بودیم؛ اما حالا اولین رندرهای رسمی گوشی تازه سامسونگ دردسترس قرار گرفته اند.

  • سیاست های تازه گوگل پلی به نفع کاربران ایرانی است؟

وب سایت اندروید هدلاینز ضمن افشای رندرهای رسمی گلکسی اس 24 می گوید این گوشی در رنگ های زرد، بنفش، گرافیتی و نقره ای دردسترس قرار می گیرد. همان طورکه در شایعه ها گفته شده بود، گوشی گلکسی S24 بسیار شبیه گلکسی S23 است، با این تفاوت که فریم تخت دارد.

ظاهراً گلکسی S24 سامسونگ همانند نسل های قبل پنل پشتی شیشه ای دارد؛ اما این پنل کمی خمیده شده است تا گوشی راحت تر در دست جای بگیرد. اپل تغییر مشابهی را چند ماه پیش در سری آیفون 15 اعمال نموده بود.

دوربین های پنل پشتی گلکسی S24 حلقه فلزی دارند و به صورت جداگانه از پنل پشتی بیرون زده اند تا از جزیره دوربین خبری نباشد. این سبک طراحی را پیش تر در سری گلکسی S23 دیده بودیم.

تغییرات ظاهری گلکسی S24 بسیار اندک هستند و شاید مخاطب عام در نگاه اول تفاوت این گوشی را با گلکسی S23 تشخیص ندهد. باوجوداین، گلکسی S24 تغییرات سخت افزاری نیز خواهد داشت. نمی دانیم که این تغییرات باعث افزایش قیمت گلکسی S24 درمقایسه با قیمت گلکسی S23 می شوند یا نه.

شایعه ها می گویند سامسونگ در سری گلکسی S24 به شدت روی هوش مصنوعی متمرکز می گردد و از پردازنده اگزینوس و اسنپدراگون استفاده می نماید. این گوشی ها احتمالاً نمایشگر 2٬500 نیت خواهند داشت.

سامسونگ فعلاً تاریخ رونمایی گوشی های تازهش را اعلام ننموده است؛ اما شایعه ها می گویند سری گلکسی S24 اواخر دی رونمایی می گردد. پرچم داران سامسونگ محصولاتی گران قیمت هستند و هرگونه افزایش قیمت، خرید گوشی های سری گلکسی S24 را سخت تر می نماید.

  • خرید این مرسدس بنز با پول یک پراید! /عکس

  • تخته سنگی رازآلود در عربستان/ یک پدیده نادر و خارق العاده/ عکس

  • هوش مصنوعی تازه گوگل با دستور متنی ویدیو می سازد/ فیلم

  • تفاوت کپی ژاپنی و ایرانی!/ عکس

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 آذر 1402 بروزرسانی: 30 آذر 1402 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2196

به "این گوشی پرچمدار نو سامسونگ است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گوشی پرچمدار نو سامسونگ است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید