بارش برف در اکثر محورهای کردستان

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان هستیم که ضروری است رانندگان به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

بارش برف در اکثر محورهای کردستان

دانش زندی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در محورهای سنندج - کامیاران، کامیاران - دهگلان، سنندج - دیواندره، دیواندره - بیجار، قروه - دهگلان و سنندج - دهگلان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در گردنه مروارید محور سنندج - کامیاران تردد با زنجیرچرخ امکانپذیر است، اضافه نمود: همچنین شاهد مه آلودگی و کاهش دید سطح جاده در گردنه های (ماموخ - نران - مروارید) محدوده روستای بیانلو و سعد آباد در شهرستان بیجار و کاهش دید افقی تا حداکثر 50 متر را هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان مطرح کرد: هم اکنون تردد در تمامی محورهای استان روان و عادی است اما احتیاج هست که رانندگان به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی مجهز باشند.

وی در انتها از همشهریان خواست که از تردد و مسافرت های غیرضروری در ایام زمستان به ویژه هنگام بارش ها خودداری نمایند و چنانچه مجبور به تردد در محورهای استان هستند قبل از عزیمت، آخرین اطلاعات وضعیت جاده های استان را از شماره گویای 141 که به صورت شبانه روزی و با فاصله زمانی حداکثر دو ساعته به روز رسانی می گردد پیگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 52

به "بارش برف در اکثر محورهای کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف در اکثر محورهای کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید