با ایجاد ارتباط موثر با افراد، زندگی کاری خود را دگرگون کنید!

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، درحالی که هر شغل احتیاج به مجموعه ای از مهارت های منحصربه فرد خود را دارد چند مهارت کلی وجود دارد که بهره گیری از آن ها بدون توجه به اینکه شغل شما چیست دارای مزیت های بسیاری است.

با ایجاد ارتباط موثر با افراد، زندگی کاری خود را دگرگون کنید!

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام کارجوپلاس، یکی از این مهارت ها توانایی ایجاد ارتباط موثر در محیط کاری است. اگر شما علاقه مند به پیشرفت به عنوان یک فرد حرفه ای هستید، شاید وقت آن باشد برای برقراری ارتباط وقت بیشتری بگذارید و ارتباطات خود را ارتقا دهید.

صرف نظر از شغلی که مدنظر دارید، از شما انتظار می رود که مهارت های ارتباطی عالی کلامی و نوشتاری داشته باشید. بسته به موقعیت، باید بتوانید به طور موثر با کارکنان، مدیران و مشتریان آن هم شخصا، آنلاین، به صورت کتبی و به وسیله تلفن ارتباط برقرار کنید.

انواع مهارت های ارتباطی برای ایجاد ارتباط موثر

مهارت های ارتباطی خوب می توانند تفاوت شگرفی در حرفه شما به وجود آوردند. علاوه بر اینکه این نوع از مهارت شامل صحبت کردن و نوشتن است در خصوص خوب گوش دادن و از دیدگاه دیگر شنیدن نیز می باشد که برای هر مکالمه معنی دار لازم است. تنها راه برای بهتر شدن این است که هر روز تمرین کنید. تمرین شرح مفاهیم و ایده ها با استفاده از کلمات و زبان خودتان؛ و اگر واقعاً می خواهید خود را به چالش بکشید یک زبان جدید یاد بگیرید.

شما باید روابط میان فردی خود را تقویت کنید، سعی کنید با افراد با شخصیت های مختلف کارکنید. در هر حرفه ای شما با مردم سروکار خواهید داشت. برخی مشاغل ممکن است احتیاج به ارتباطات مستقیم داشته باشند در حالی که برخی دیگر احتیاج به ارتباطات تلفنی یا دیجیتالی دارند. درهرصورت، شما باید بتوانید با همکاران و مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و روابط حرفه ای قوی با شرکت خود ایجاد کنید. نه تنها این ویژگی به حل مسائل یاری می نماید بلکه می تواند برای شبکه سازی و فرصت های پیش رو در آینده مناسب باشد.

حال که به اهمیت ایجاد ارتباط در پیروزیت شغلی پی برده شد، باید گفت شبکه های اجتماعی در عصر امروز یکی از مهم ترین راه های شبکه سازی و آشنایی با افراد جدید است، حتی می توانید از این ابزار برای عمیق شدن ارتباط با افرادی که قبلاً می شناختید، استفاده کنید.

شبکه اجتماعی کارجوپلاس یک راه جدید برای شناخت بهتر افرادی که به دنبال ایجاد ارتباط با آن ها هستید یا با آن ها ارتباط دارید است.

یکی از راه های عمیق شدن ارتباط با افراد شناخت ویژگی های شخصیتی و علاقه مندی آن هاست، با استفاده از برنامه کارجوپلاس شما می توانید ویژگی های شخصیتی، استعدادها و علاقه مندی های فرد موردنظرتان را مشاهده کنید. یا حتی خودتان را با او مقایسه کنید. می توانید از این ویژگی برای شناخت بهتر در مراحل استخدام یا تیم سازی نیز استفاده کنید. با شناخت بهتر ویژگی های افراد در ایجاد ارتباط موثر با آن ها پیروز تر خواهید بود.

برای دانلود اپلیکیشن کارجوپلاس اینجا کلیک کنید

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 307

به "با ایجاد ارتباط موثر با افراد، زندگی کاری خود را دگرگون کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ایجاد ارتباط موثر با افراد، زندگی کاری خود را دگرگون کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید