برترین اپلیکیشن های ثبت سفرنامه

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، برترین اپلیکیشن های سفر به منظور نوشتن سفرنامه

وقت آن است که بدون اینکه حتی جزیی ترین خاطرات سفرتان را از یاد ببرید، مسافرت کنید. بسیاری از مردم برای به اشتراک گذاشتن مطالب در خصوص سفرشان تنها به رسانه های مجازی بسیار محدودی تکیه می نمایند. اما اگر به فضای مجازی و سفرنامه نویسی علاقه دارید می توانید از این برترین اپلیکیشن های سفر بهره ببرید. اولین اپلیکیشن ها رایگان و در سرانجام چند اپلیکیشن که برای آن ها احتیاج به پرداخت کمی هزینه را دارید خدمتتان معرفی می کنیم. با خبرنگاران همراه شوید.

برترین اپلیکیشن های ثبت سفرنامه

ترولاگ (Travelog)

ترولاگ اپلیکیشن محبوبی است که در میان جهانگردان و گردشگران بسیار شناخته شده است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید خاطرات سفرتان را با عکس آن لحظه ثبت کنید و در نقشه جاهایی که رفته اید را علامت گذاری کنید. بعلاوه این اپ به شما این اجازه را می دهد که از تجربه دیگر مسافران که به مکان خاصی رفته اند، بهره ببرید. با این اپلیکیشن می توانید از به روز رسانی همه جهانگردان در سراسر جهان مطلع شوید.

سیستم عامل: iOS

تریپوی (Tripvi)

تریپوی یک اپلیکیشن کره ای است که سفرنامه شما را مثل یک فیلم نشان می دهد. چه چیزی از این هیجان انگیزتر است؟ این اپلیکیشن عکس های شما را بر اساس شهر، تاریخ و جهت سفرتان مرتب می نماید.

سیستم عامل: iOS | Android

تریپ مایور (TripMayor)

روش دیگری که سفرتان را ثبت کنید و یک وبلاگ سفر برای خودتان بسازید استفاده از اپلیکیشن تریپ مایور است. این اپ بیشتر شبیه یک مجله عکس سفری می ماند، پس اگر عاشق محیطی شبیه اینستاگرام هستید این اپلیکیشن بسیار به شما توصیه می شود.

سیستم عامل: iOS | Android

لیومپ (Livemapp)

با استفاده از اپلیکیشن لیو مپ می توانید برترین عکس هایتان را به نقشه گوشی همراهتان بچسبانید! پس زمانی که در نقشه زوم می کنید، مکان هایی که رفته اید را همراه یک عکس برتر مشاهده می کنید و البته یوزرهای دیگری که از اپ استفاده می نمایند را می توانید دنبال نموده و از جهت روز به روزشان مطلع شوید.

سیستم عامل: iOS

مپ کوئست (MapQuest Travel Blog)

در این اپلیکیشن می توانید سفرتان را روز به روز ثبت کنید. مپ کوئست جزو برترین اپلیکیشن های سفر است که برای شما محیطی به منظور ثبت برترین رستوران، هتل، فعالیت های متفاوت و حمل و نقل را فراهم نموده است. موردی که در خصوص این اپلیکیشن بسیار جالب توجه است، قابلیت کار هم به صورت آنلاین و هم آفلاین این اپلیکیشن می باشد.

سیستم عامل: iOS

اِورپلیسز (Everplaces)

با استفاده از این اپلیکیشن رستوران هایی که رفته اید، جاهایی که اقامت نموده و یا فروشگاه ها و موزه هایی که دیده اید را به دیگران به اشتراک بگذارید. عکس های به اشتراک گذاشته شده با آدرس کامل در اپلیکیشن نمایش داده می شوند. گردشگران می توانند علاوه بر تماشا عکس ها، پیشنهادات خود را به آن اضافه نموده یا راجع به دیگر پست ها نظر بدهند.

سیستم عامل: iOS

تروی (Trevi)

اگر سفرنامه تان را با عکس دوست دارید، با استفاده از تروی می توانید اطمینان حاص کنید که عکس ها سر جایشان گذاشته می شوند. عکس های سفر شما با توجه به مقصدهای مختلف مرتب می شوند و بعلاوه مسافت هایی که در هر سفر رفته اید با توجه به نقشه موبایلتان حساب شده و به شما اعلام می شود.

سیستم عامل:iOS

تریپ هیِر (TripHere)

یک اپلیکیشن کره ای دیگر به شما اجازه می دهد که زمانی که در مسافرت هستید، شرایط خود را به در مسافرت (On Trip) تغییر دهید. و یا زمانی که در زندگی عادی خود به سر می برید، شرایط زندگی عالی (In Daily Life) را انتخاب کنید. شما می توانید زندگی روزمره و یا جزییات سفرتان را به اشتراک بگذارید. تریپ هیر یکی از برترین اپلیکیشن های سفر است که شما می توانید سوالات و پیشنهادات خود را در خصوص یک مقصد خاص با دیگر گردشگران بازگو کنید.

سیستم عامل: iOS

ترول پاد (TravelPod)

این اپلیکیشن به معنای واقعی برای سفر ساخته شده است. این اپلیکیشن سفر هم به صورت آفلاین و هم آنلاین کار می نماید و شما می توانید برای بازگو کردن ماجراجویی هایتان و سفرنامه همراه با عکس و فیلم از آن بهره ببرید.

سیستم عامل: iOS

آف اکسپلورینگ (Off Exploring)

یکی از برترین اپلیکیشن های سفر آف اکسپلورینگ است که شما با استفاده از آن می توانید به طور آفلاین جزییات سفر خودرا بنویسید و هر زمان که به اینترنت وصل شدید آن را آپلود کنید. از ویژگی های خوب این اپلیکیشن این است که شما آدرس وبسایت شخصی رایگان خودتان را خواهید داشت و حتی می توانید محل اقامت خود را در شهرهایی که قرار است از آن ها بازدید کنید، رزرو کنید.

سیستم عامل: iOS

ممنتو (Momento)

ممنتو شبیه یک آرشیو عمل می نماید و عکس های به اشتراک گذاشته شده در شبکه های مجازی تان را جمع آوری می نماید. این اپلیکیشن شما را قادر می سازد که نه تنها خاطرات روز به روزتان را داشته باشید بلکه در مقیاس ساعت و دقیقه نیز آن ها را داشته باشید. قیمت: 2.99 دلار

سیستم عامل: iOS

جانتلت (Jauntlet)

نگران نباشید! عکس های اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی تان را به همان روال همیشگی آپدیت کنید و جانتلت آن ها گردآوری نموده و به شما یک سفرنامه هدیه می دهد. شما بعلاوه می توانید نکاتی را به طور دستی به این سفرنامه اضافه کنید.

سیستم عامل: iOS | Android

دیسکاوری (Dcovery)

با دیسکاوری یکی از برترین اپلیکیشن های سفر، عکس هایتان را به طور منظم طبقه بندی کنید. دیسکاوری یکی از برترین اپلیکیشن های سفر به شما جهت رسیدن به مقصدتان را به شما نشان می دهد و بعلاوه می تواند این قضیه به زبان مقصد باشد تا از مانعی به نام زبان در امان بمانید. این اپلیکیشن بعلاوه به طور آفلاین راهنمای سفر، شرایط آب و هوا و ساعت محلی را به شما نشان می دهد. قیمت: 3.99 دلار

سیستم عامل:iOS

جئو اسپایک (Geospike)

این اپلیکیشن، به محض اینکه عکسی می گیرید آن را همراه با لوکیشن دقیقش برای شما ذخیره می نماید (این قضیه به عنوان یک سفرنامه در لحظه عمل می نماید). بعلاوه دیگر نیازی نیست دوباره در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام عکس آپلود کنید بلکه خود جئو اسپایک این امکان را برای شما فراهم می نماید.

سیستم عامل: iOS | Android

منبع: hongkiat.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1936

به "برترین اپلیکیشن های ثبت سفرنامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین اپلیکیشن های ثبت سفرنامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید