تداوم حملات نیروهای حفتر به مناطق اطراف طرابلس

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، نیروهای شرق لیبی تحت امر ژنرال خلیفه حفتر امروز نیز با بمباران منطقه ای در نزدیکی یک بیمارستان صحرایی در طرابلس پایتخت این کشور، راننده یک آمبولانس را کشتند.

تداوم حملات نیروهای حفتر به مناطق اطراف طرابلس

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع لیبیایی امروز (پنجشنبه) گزارش دادند که نیروهای تحت امر خلیفه حفتر اطراف یک بیمارستان صحرایی در جنوب طرابلس را بمباران کردند.

مرکز اطلاع رسانی عملیات برکان الغضب وابسته به دولت وفاق ملی گفت که یک پهپاد اماراتی متعلق به نیروهای حفتر این حمله را انجام داده و در این حمله راننده یک آمبولانس کشته شد.

طبق گزارش وبگاه الخلیج آنلاین، نیروهای دولت وفاق ملی به ریاست فائز السراج روز چهارشنبه (دیروز) نیز از کشته شدن دو غیرنظامی و زخمی شدن سه نفر دیگر در حمله هواپیمای جنگی وابسته به حفتر به حی السوانی در جنوب طرابلس خبر دادند.

مرکز اطلاع رسانی عملیات برکان الغضب اعلام نمود که هواپیمای جنگی حفتر منازل چند نفر از شهروندان در منطقه الأصفاح واقع در حی السوانی را بمباران کرد که در نتیجه آن دو غیرنظامی از جمله امام جماعت یک مسجد کشته و سه نفر نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر خبرگزاری آناتولی گزارش داد که منطقه صلاح الدین در جنوب طرابلس سه شنبه شب شاهد شلیک راکت از منبع ناشناس بود.

مسئولان لیبی، امارات را به حمایت از نیروهای حفتر و اعطای پهپاد، خودروهای زرهی و سلاح های پیشرفته به آن ها برای سرنگونی دولت وفاق ملی متهم نموده اند.

نیروهای حفتر از چهارم آوریل گذشته(بیش از شش ماه پیش) حملات خود به طرابلس پایتخت لیبی را با هدف تصرف این شهر شروع نموده اند و با وجود مقاومت نیروهای وفاق ملی برای جلوگیری از نفوذ آن ها به شهر، اما همین درگیری ها کوشش های سازمان ملل برای برگزاری کنفرانس گفت وگو بین گروه های لیبیایی با هدف یافتن راه چاره سیاسی جهت حل بحران این کشور را ناکام گذاشته است.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 445

به "تداوم حملات نیروهای حفتر به مناطق اطراف طرابلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم حملات نیروهای حفتر به مناطق اطراف طرابلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید