تصاویر واقعی گلکسی بادز 3 پرو جزئیات طراحی آن را نشان می دهند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، شرکت سامسونگ قرار است در رویداد گلکسی آنپکد خود که در تاریخ 10 ژوئیه (20 تیر) در پاریس برگزار می گردد، از گوشی های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی کند. انتظار می رود این برند کره ای در کنار این محصولات، از هندزفری های بی سیم تازه خود به نام های گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو نیز پرده برداری کند.

تصاویر واقعی گلکسی بادز 3 پرو جزئیات طراحی آن را نشان می دهند

تصویری که پیش تر به بیرون درز نموده بود، نشان می داد که مدل پرو از طراحی با ساقه شبیه به ایرپاد اپل بهره خواهد برد. اکنون اما تصاویر واقعی از گلکسی بادز 3 پرو در اختیار داریم که برترین نمای کلی را تا به امروز از این هدفون های بی سیم در اختیار ما قرار می دهند. این تصاویر که به وسیله افشانماینده قابل اعتماد Ice Universe در X به اشتراک گذاشته شده اند، شایعات قبلی در خصوص طراحی را تأیید می نمایند و نشان می دهند که گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ از طراحی با ساقه استفاده خواهد نمود.

بعلاوه این تصاویر نشان می دهند که محفظه شارژ گلکسی بادز 3 پرو که گفته می گردد دارای یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی است، دربی نیمه شفاف با یک چراغ نشانگر در قسمت جلو خواهد داشت. بر اساس شایعات، Samsung Galaxy Buds3 Pro از بلندگوهای دوطرفه در هر گوشی، اتصال بلوتوث 5.4 و قابلیت های Ambient Sound و Adaptive Noise Control (صدای محیط و حذف نویز تطبیقی) بهره خواهد برد. بعلاوه گفته می گردد این هندزفری های بی سیم دارای رتبه IP57 بوده و تا 30 ساعت پخش با محفظه شارژ (و 7 ساعت بدون آن) را ارائه می دهند.

با توجه به اینکه این رویداد فقط چند روز دیگر برگزار می گردد، طی روزهای آینده جزئیات بیشتری در خصوص هدفون های نو سامسونگ فاش خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 تیر 1403 بروزرسانی: 16 تیر 1403 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2207

به "تصاویر واقعی گلکسی بادز 3 پرو جزئیات طراحی آن را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر واقعی گلکسی بادز 3 پرو جزئیات طراحی آن را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید