تولد فرزند در کانادا خوب یا بد است؟

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، در خصوص این روش نظرات ضد و نقیض بسیاری وجود دارد. بعضی از والدینی که فرزند خود را در کشوری دیگر به جهان می آورند، هدفی جز دو پاسپورته بودن فرزند و داشتن گزینه های بیشتر در آینده ندارند. بعضی نیز برای دریافت اقامت دائم کانادا از فرزند خود استفاده می نمایند که این مورد اخیر محل بحث بوده و بسیاری آن را از لحاظ اخلاقی رد می نمایند.

تولد فرزند در کانادا خوب یا بد است؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

شرایط والدین

پس از تولد فرزند در خاک کانادا، والدین نمی توانند بلافاصله اقامت دائم بگیرند. دولت کانادا برای حمایت از بچه ها و جهت بهره مندی آن ها از وجود پدر و مادر، امکان مراقبت از فرزند را تحت عنوان اقامت موقت برای والدین فراهم آورده است.

این اقامت موقت با اقدامات خود پدر و مادر، پتانسیل تبدیل شدن به اقامت دائم را دارد؛ اما امتیازات اصلی به خود فرزند مربوط می گردد. گزینه دیگری که پیش روی والدین است بازگشت به کشور خود به همراه فرزند می باشد. در این صورت فرزند آن ها دو پاسپورته بوده و هر زمانی بخواهد قادر است به کانادا سفر نموده و برای مدت دلخواه اقامت داشته باشد.

از دیگر چالش های پیش روی والدین، می توان به هزینه های بسیار بالای خدمات پزشکی در کانادا اشاره نمود. زایمان در این کشور چیزی در حدود 15هزار دلار هزینه بر روی دست شما خواهد گذاشت.

تبدیل موقت به دائم

پدر و مادر از سه راه می توانند اقامت موقت حاصل از به جهان آوردن فرزند را دائمی نمایند. دو راه اول مربوط به کسانی می گردد که با ویزای کاری یا تحصیلی وارد این کشور شده و سپس بچه دار شده اند. اما اگر سفر آن ها با ویزای توریستی بوده باشد، فقط یک راه پیش روی آن هاست؛ ضروری است تا رسیدن فرزند به سن قانونی صبر نمایند. شهروند کانادا که به سن قانونی رسیده باشد، می تواند به وسیله اسپانسرشیپ، اقامت پدر و مادر خود را دائمی کند.

منبع: اینترنت
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1107

به "تولد فرزند در کانادا خوب یا بد است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولد فرزند در کانادا خوب یا بد است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید