جنجال لباس نامتعارف مهراوه شریفی نیا ! ، کوتاه و جذب

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرنگاران: مهراوه شریفی نیا یکی از بازیگران زیبای ایرانی است و در این عکس تیپ مجذوب کننده و نامتعارف او را مشاهده می کنید.

جنجال لباس نامتعارف مهراوه شریفی نیا ! ، کوتاه و جذب

مهراوه شریفی نیا اولین فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است مهراوه شریفی نیا تنها یک خواهر کوچکتر به نام ملیکا دارد که او هم بازیگر است مهراوه شریفی نیا سال 1387 با سریال روز حسرت دیده شد مهراوه شریفی نیا در سریال شبکه خانگی قلب یخی به معروفیت رسید مهراوه شریفی نیا در تئاتر به شدت فعالیت دارد

مهراوه شریفی نیا یکی از بازیگران زیبای ایرانی است و در این عکس تیپ مجذوب کننده و نامتعارف او را مشاهده می کنید.

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا (زادهٔ 29 فروردین 1360) بازیگر ایرانی است. او فارغ تحصیل رشتهٔ موسیقی کلاسیک در دانشگاه هنر تهران است. او فعالیت خود را در سال 1368 با بازی در فیلم دزد عروسک ها آغاز کرد. او برای بازی در نقش کیمیا در مجموعه تلویزیونی به همین نام (1394) به معروفیت رسید.وی دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و فارغ التحصیل در رشته موسیقی از دانشگاه تهران است.

شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند ولی از ادامه درس خواندن در این رشته انصراف داد. ساز تخصصی او پیانو است.او در پروژه شاخه گلی برای دبورا دستیار ضیاءالدین دری بود. او خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا (بازیگر و نقاش) است.

علاقه مهراوه شریفی نیا به فوتبال

مهراوه یک پرسپولیسی دو آتیشه است، بانوی پرسپولیسی که در جنگ زرگری و کر خانی با استقلالی ها همیشه پیشتاز بوده و هر استقلالی جرات کل کل با او را ندارد. مهراوه در فضای مجازی هم از فعالان جنبش سایبری سرخ علیه آبی هاست.

دنیای بازیگری مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در 8 سالگی و با بازی در فیلم سینمایی دزد عروسک ها و دخبرنگارانر مادرش آزیتا حاجیان وارد عرصه بازیگری شد. دزد عروسک ها فیلمی به کارگردانی محمدرضا هنرمند و بازیگری اکبر عبدی، آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی نیا ساخته سال 1368 است.

منبع: پارس

منبع: رکنا
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1851

به "جنجال لباس نامتعارف مهراوه شریفی نیا ! ، کوتاه و جذب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال لباس نامتعارف مهراوه شریفی نیا ! ، کوتاه و جذب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید