حسینی: قصد بی احترامی به تیم طرفدار را نداشتم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: قصد بی احترامی را به تیم طرفدار نداشتم، اما بابت کلین شیت نکردن ناراحت بودم.

حسینی: قصد بی احترامی به تیم طرفدار را نداشتم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سیدحسین حسینی در مورد رجحان 6 بر یک استقلال مقابل طرفدار و گلزنی خودش در این ملاقات اظهارداشت: خدا را شکر توانستیم یک بازی خیلی سخت را ببریم در نیمه اول مقداری شرایط بازی گره خورده بود، اما در نیمه دوم به رجحان کامل رسیدیم و سه امتیاز خوبی را کسب کردیم.

وی اضافه نمود: در مورد گلزنی خودم بگویم قبل از هر چیز از ساکت الهامی و بازیکنان طرفداران معذرخواهی می کنم. فقط به علت کلین شیت کردن ناراحت بودم و این موضوع را بچه ها متوجه شده بودند به همین علت خواستند پنالتی را من بزنم قائدی به من پنالتی داد به هیچ عنوان قصد بی احترامی به تیم حریف را نداشتم و اگر ناراحت شدند عذرخواهی می کنم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه پنالتی اش را مانند برونو فرناندز تبدیل به گل کرد، گفت:در تمرینات پنالتی را تمرین نموده بودم به بچه ها هم گفتم اگر یک روز نوبت من گردد به این سبک پنالتی می زنم. قبل از ضربه زدن رضا میرزایی به من گفت گل بزن و گفتم می خواهم به این سبک بزنم.

حسینی در مورد مزه گلزنی عنوان نمود: واقعاً حس خیلی خوبی بود شاید تیم حریف از دست من ناراحت شده، اما از آن ها عذرخواهی می کنم.

وی در مورد انجام ندادن شادی گل گفت: واقعاً به این چیز ها فکر ننموده بودم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه با یک برد و انگیزه خوبی به دربی می روند، گفت: همانگونه که گفتیم مسائل زیادی داشتیم، اما واقعاً دم بچه ها گرم که همه جوره کوشش کردند. هم قسم شدیم تا به موفقیت بزرگی برسیم. 4-5 هفته آخر نیز تمام کوشش مان را می کنیم تا به هدف مان برسیم.

حسینی در مورد اینکه آیا با امتیاز دادن سپاهان مقابل مس رفسنجان امیدوار هستند (در شرایطی که سپاهان 2 بر صفر صدر جدول را حفظ کرد) گفت: فوتبال تعیین نمی کند در لیگ ایران همه بازی ها سخت است و امیدوارم امشب ما صدرنشین باشیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2126

به "حسینی: قصد بی احترامی به تیم طرفدار را نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: قصد بی احترامی به تیم طرفدار را نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید