حمایت دانشگاه خوارزمی از کارخانه نوآوری البرز

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، رئیس دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه از کارخانه نوآوری البرز حمایت خواهیم کرد، گفت: روزداد های بهم رسانی صندوق نوآوری و شکوفایی حرکتی بسیار پسندیده است.

حمایت دانشگاه خوارزمی از کارخانه نوآوری البرز

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، عزیزاله حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی در جلسه امضای تفاهم نامه چهارجانبه صندوق نوآوری، دانشگاه خوارزمی، پارک علم و فناوری البرز و صندوق پژوهش و فناوری البرز در خصوص فعالیت این دانشگاه گفت: دانشگاه خوارزمی از بستر و زمینه خوبی برای توسعه طرح های فناورانه برخوردار است.

وی اضافه نمود: این دانشگاه در حال حاضر از 15 دانشکده برخوردار است که از این تعداد 10 دانشکده در استان البرز مستقر هستند. بیش از 55 درصد دانشجویان دانشگاه نیز در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در حال تحصیل و پژوهش هستند.

حبیبی با اشاره به حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از طرح های کلان کشور در حوزه فناوری گفت: این طرح ها و بعلاوه رویداد های بهم رسانی برای استارت آپ ها که از سوی صندوق نوآوری برگزار می گردد، حرکتی بسیار پسندیده است و امیدواریم این فعالیت ها همچنان ادامه پیدا کند.

رئیس دانشگاه خوارزمی در ادامه با تاکید بر تاثیرگذاری دانشگاه خوارزمی در تهران و البرز، گفت: ما از کارخانه نوآوری البرز حمایت خواهیم کرد. امیدواریم بتوانیم به چالش ها و کمبود ها غلبه و از همه ظرفیت ها و توانمندی ها برای توسعه همکاری ها در راستای تجاری سازی، استفاده از اساتید، دانشجویان و هسته های فناور استفاده کنیم.

آمادگی صندوق پژوهش و فناوری البرز برای همکاری با دانشگاه خوارزمی

در ادامه این نشست، علیرضا باباخان، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری البرز به بازدید مسئولان این صندوق از طرح های مرکز نوآوری دانشگاه خوارزمی اشاره نمود و گفت: از پنج طرح ارائه شده در این مرکز، بر روی دو طرح در قالب هم سرمایه گذاری، سرمایه گذاری انجام شده و تیم نیز مستقر شده است.

وی اضافه نمود: آموزش هایی نیز با یاری پارک علم و فناوری البرز به تیم ها ارائه نموده ایم تا زمینه های فراوری انبوه محصولات فناورانه برای تیم ها فراهم گردد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری البرز از آمادگی این صندوق برای همکاری با دانشگاه خوارزمی اطلاع داد و گفت: دانشگاه خوارزمی از توانمندی های خوبی برخوردار است و خدمات توانمندسازی صندوق می تواند یاری کند تا اساتید دانشگاه بیشتر با حوزه سرمایه گذاری آشنا شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1907

به "حمایت دانشگاه خوارزمی از کارخانه نوآوری البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت دانشگاه خوارزمی از کارخانه نوآوری البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید