سفر اپ: با TripAdvisor از ارزان ترین هتل ها و پرواز ها مطلع شوید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، TripAdvisor نام اپلیکیشنی است که ارزان ترین پرواز ها و هتل ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. از طریق این اپلیکیشن می توان از جاذبه های گردشگری اطراف نیز مطلع شد. همراه خبرنگاران باشید تا با TripAdvisor بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: با TripAdvisor از ارزان ترین هتل ها و پرواز ها مطلع شوید

سفر کردن به خودی خود تنها یک بخش از ماجرا است و خوش گذراندن در آن سفر، سمت دیگر ماجرا به شمار میرود. اما همواره اقداماتی در طول سفر وجود دارند که برای انجام آن ها ممکن است مسافران اذیت شوند. انتخاب هتلی ارزان و مناسب، یافتن رستورانی با کیفیت غذای عالی و یافتن پروازی ارزان از جمله این موارد هستند. چنین مواردی ممکن است در طول سفر کمی آزاردهنده باشند. علاوه بر این ها، مسافران برای خوش گذراندن در سفر نیاز دارند که از موزه ها و منطقه ها تفریحی آن شهر مطلع شوند. TripAdvisor نام اپلیکیشنی است که به کاربران کمک می کند هرچه ساده تر مسائل فوق را برطرف نمایند و از سفرشان لذت ببرند.

TripAdvisor نام سرویسی است قابلیت های زیادی را در خصوص سفر راحت تر در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران از طریق TripAdvisor می توانند ارزان ترین پرواز را برای رسیدن به مقصدشان پیدا نمایند و سپس از طریق خود اپلیکیشن نیز آن را رزرو نمایند. یافتن هتل های مناسب و ارزان، نمایش جاذبه های گردشگری، اطلاع از موقعیت دقیق رستوران ها و موارد این چنینی از جمله قابلیت های این اپلیکیشن هستند. یکی دیگر از بخش های جالب TripAdvisor امکان مطالعه نظرات سایرین در خصوص آن هتل یا رستوران است که از طریق این بخش نیز می توان انتخاب بهتری داشت. اگر قصد سفر به کشوری خارجی را دارید، در این صورت TripAdvisor می تواند گزینه های مناسبی را در اختیارتان قرار دهد. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

منبع: کجارو / کجارو
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1830

به "سفر اپ: با TripAdvisor از ارزان ترین هتل ها و پرواز ها مطلع شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با TripAdvisor از ارزان ترین هتل ها و پرواز ها مطلع شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید