سوالاتی که شما را روی هدفتان متمرکز می نماید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، تمرکز روی هدف یعنی قدم اول برای قرار دریافت در راستا موفقیت ، پس با طرح چند سوال سازنده از خود به راه رسیدن به اهدافتان تغییر جهت دهید.

سوالاتی که شما را روی هدفتان متمرکز می نماید

راهی که یاری میکند روی اهدافتان تمرکز کنید

ما در دوره طلایی تکنولوژی زندگی می کنیم و به سرعت می توانیم با هرکسی که میخواهیم ارتباط برقرار کنیم امابامشکلات طبیعی جامعه و خانواده که روبرو می شویم از دست دادن شخصیت بسیار آسان می گردد در این مواقع باید راهی را بیابیم تا به واسطه آن تمرکز روی هدفرا حفظ کنیم.

کیفیت طرح سوال باعث می گردد که به پاسخ بهتر احساسات عمل و عکس العملهای خاص برسیم اما اگر سوال محدود باشد نتیجه ام محدوداست ، در خصوص توصیه های موثر این بخش ازنمناکعمیق تر دقت کنید.

تمرکز روی هدفبا طرح 4 سوال در خصوص خودتان

در خصوص تیترهایی که گفته می گردد از خودتان بیشتر بپرسید:

قبل از هر چیزی به انسان خوب بودن فکر کنید

از تامل در خصوصشخصیت خود شروع می گردد پرسش این سوالها شما را دوباره به تمرکز در باره رشد شخصیت وا می دارد.

برای تمرکز روی هدف تان از سوال های سازنده شروع کنید

چه کسی باید باشم؟

ماتنهاچندروزداریم که به ارزوهایمان برسیم هوشیارباشیدکه روزهامحدود است ایجاد انگیزه برای چیزهایی که از زندگی می خواهید اهمیت دارد و هر دقیقه علی رغم ترس مقایسه انتظاراتی که سایرین دارند. این کار را باید انجام دهید مهم نیست چطور می اندیشید به یاد داشته باشید کاملاً رفتارهای تان تحت کنترل است اگر کاری انجام دهید که در جهت نباشد پشیمانی بیشتری می آورد. صبورومقاوم باشید در حالی که باید بدانید چیزی یک شبه به دست نمی آید.

چرا چنین چیزی را می خواهم؟

دقیقه ایی از خود بپرسید از زندگی چه میخواهید چیزی که میخواهیم و علتی که دارد یک امرباطنی است؛ کلمات اعمال و تجاربی که به دست می آوریم نشان می دهد که در زندگی چه طور باید باشید .آیا سعی نموده اید که با انجام کاری والدینتان را راضی کنید ؟آیا زندگی تان را خودتان می سازید یا با کس دیگری آیا این کار جهت لذت بخش و معنی دار زندگی تان است؟ آیا این موجب پیروزی و شکست است؟ امیدوار چه چیزی در بیرون از اینجا هستید؟

سلامتی مثل چه چیزی است؟

افرادی هستند که برای رسیدن به پول بیشتر سلامتی خود را کنار می گذارند ،وقتی کوشش می کنید فرد بیستی باشید لازم است که سلامتی خود را اهمیت دهید .سلامتی فاکتور بنیادی برای پیشرفت کردن است پس حتما از خودتان بپرسید خود را در اولویت قرار داده اید چگونه سلامتی خود را خیال می کنید چطور میخواهید بدن را حرکت دهید.تغذیه سالمو چگونگی بهبوداین عادت انرژی را بالا میبرد و باعث ارتقاء کیفیت زندگی می گردد.

تعبیر من از زندگی چیست ؟

اگر فردا بمیرید راضی و راضی از زندگیتان هستید؟ میدانیم که به نظر ناراحت کننده میرسد اما فکر کردن در خصوص آن زندگی را شفاف میکند.

شما چطور وقتی به خاطر می آورید چه حالتی پیدا می کنید چه احساسی دارید وقتی اسم شما را می گویند وقتی خودتان در خصوص این چیزها فکر می کنید در واقع جهت درست را انتخاب نموده اید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1180

به "سوالاتی که شما را روی هدفتان متمرکز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوالاتی که شما را روی هدفتان متمرکز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید