طرح بین المللی ترسیب کربن سربیشه جزو طرح های برتر قاره آسیا و اقیانوسیه معرفی گردید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مدیر اجرایی پروژه ترسیب کربن خراسان جنوبی گفت: طرح بین المللی ترسیب کربن دشت حسین آباد سربیشه جزو 10 تجربه برتر قاره آسیا و اقیانوسیه نهاده شد.

طرح بین المللی ترسیب کربن سربیشه جزو طرح های برتر قاره آسیا و اقیانوسیه معرفی گردید

برای سفر با قیمت تور پوکت بهار همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، علیرضا کمک ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: 10 تجربه برتر قاره آسیا و اقیانوسیه در دستیابی به اهداف پایدار توسعه در کتابی که توسط دفتر منطقه ای undp در تایلند چاپ شده است در تهران رونمایی شد که نام دشت حسین آباد در آن قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این پرژوه های پیروز از بین همه پروژه های مرتبط با ترسیب کربن معرفی شده استگفت: این کتابی است که دفتر مرکزی عمران ملل متحد با عنوان 10 راه چاره توسعه پایدار برای آسیا و اقیانوسیه منتشر نموده است.

مدیر اجرایی پروژه ترسیب کربن در خراسان جنوبی بیان نمود:در این کتاب پروژه ترسیب کربن به عنوان یکی از راه چاره ها و پروژه های پیروز برجسته شده است.

وی اضافه کرد: احیای مراتع و بیابان ها، تثبیت شن های روان، کاشت گونه های مقاوم به خشکی، راه اندازی صنایع کوچک و زودبازده و طرح های خوداشتغالی از جمله مزایای طرح بین المللی ترسیب کربن است.

مدیر اجرایی پروژه ترسیب کربن خراسان جنوبی اضافه کرد: طرح بین الملل ترسیب کربن از سال 82 در شهرستان سربیشه با هدف احیای مراتع بیابانی و توانمندسازی گروه های توسعه روستایی در دشت حسین آباد غیناب شروع شد که تا به امروز بیش از 30 هزار هکتار از اراضی این منطقه احیا و بیش از 400 شغل ایجاد شده است .

کمک بیان نمود: شغل های ایجاد شده در بخش های صنایع دستی توبافی، منگوله بافی، عروسک بافی، گلدوزی بلوچی، حوله بافی، پشتی بافی، قالی بافی و سکه دوزی و در بخش کشاورزی پرورش قارچ، گلخانه روستایی، پرواربندی شتر، گاوداری و احداث باغ عناب است.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 611

به "طرح بین المللی ترسیب کربن سربیشه جزو طرح های برتر قاره آسیا و اقیانوسیه معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح بین المللی ترسیب کربن سربیشه جزو طرح های برتر قاره آسیا و اقیانوسیه معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید