مدیر اجرایی اینتر: اسپالتی به کارش ادامه می دهد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مدیر اجرایی باشگاه اینترمی گوید که فعلاً خیال برکنار کردن سرمربی این تیم را ندارد.

مدیر اجرایی اینتر: اسپالتی به کارش ادامه می دهد

به گزارش خبرنگاران، جوزپه ماروتا در باره شایعه اخراج قریب الوقوع لوچانو اسپالتی به دلیل نتایج ضعیف اخیر اینتر و حذف این تیم از جام حذفی ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری، به شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا گفت: صندلی اسپالتی محفوظ است. ما نمی توانیم درباره اینکه موقعیت او به خطر افتاده است صحبت کنیم. من در 22 سال دوران کاری ام به عنوان مدیر در باشگاه هایی مانند آتالانتا، سامپدوریا و یوونتوس هرگز یک مربی را اخراج نکرده ام. شرایط یک تیم باید خیلی خاص باشد که یک مربی را اخراج کنم و آن شرایط الان درمورد اینتر صدق نمی کند، پس اسپالتی به کارش در کنار ما ادامه می دهد.

مدیر اجرایی سابق یوونتوس در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا کسب سهمیه لیگ قهرمانان شرط ابقای اسپالتی خواهد بود، مطرح کرد: اینها اهدافی است که باید محقق شوند. بعد از آن ارزیابی های لازم انجام خواهد شد. فرهنگ پیروزی طلبی در اینتر باید تقویت گردد. از این بحران خارج می شویم و سعی می کنیم که این مفهوم را در تیم مان نهادینه کنیم.

ماروتا درباره اینکه آیا امکان دارد که مائورو ایکاردی اینتر را ترک کند، کنایه ای به اظهارات و اقدامات جنجالی اخیر همسر و مدیر برنامه های او زد و گفت: ایکاردی؟ در جایی خیلی اقدامات دیگر توسط همسرش انجام می گردد، دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم این شرایط فعلی ممکن است او را تحت تأثیر قرار داده باشد. اگر او دغدغه ای هم داشته باشد این دلیلش نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 81

به "مدیر اجرایی اینتر: اسپالتی به کارش ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر اجرایی اینتر: اسپالتی به کارش ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید