معرفی دانشمند حوزه غدد در من ایرانی ام

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مهدی بخشی مقدم کارگردان مجموعه من ایرانی ام درباره این قسمت از برنامه شرح داد: محمد باقر لاریجانی رییس بخش غدد بیمارستان دکتر شریعتی است و علاوه بر دکترای عمومی، تخصص داخلی و فوق تخصص رشته غدد و متابولیسم، دوره پیوند پانکراس را در ایتالیا و کانادا پشت سر گذاشته است.

معرفی دانشمند حوزه غدد در من ایرانی ام

وی ادامه داد: این قسمت از من ایرانی ام به خاطر شرایط سخت فراوریی نتوانستیم وارد زندگی شخصی محمدباقر لاریجانی شویم و صرفا توانستیم به جنبه های علمی زندگی او بپردازیم. علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه، محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه و فاضل لاریجانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آمل برادران شخصیت معرفی شده هستند که در این برنامه درباره وی صحبت می نمایند.

من ایرانی ام فراوری مشترک شبکه های مستند و پرس تی وی است و به 10 تن از دانشمندان ایرانی می پردازد. افرادی که در نشریه آی اس آی و سایت تامسون رویترز به عنوان یک درصد دانشمند برتر دنیا شناخته شده اند که فراوری علم می نمایند و مقالاتشان جزو پراستنادترین مقالات این رسانه ها بوده است.

در جدول سایت تامسون رویترز 20 دانشمند ایرانی هستند که 10 نفر از آنها خارج از کشور زندگی می نمایند و 10 نفر دیگر ساکن ایران هستند و من ایرانی ام به زندگی حرفه ای، علمی و شخصی دانشمندانی پرداخته که در کشور مانده اند.

عوامل من ایرانی ام عبارتند از تهیه نماینده: عماد خدابخش، کارگردان: مهدی بخشی مقدم، دستیار کارگردان و برنامه ریز: وحید شمشیریان، تصویربردار: سرکیو مسگری، صدابردار: قادر قادری، دستیار تصویربردار: محسن ایستیری، مدیر فراوری: حمید احمدی، تدوین: داود قادری.

این مجموعه دوشنبه ها ساعت 21:30 روی آنتن می رود و قسمت نهم آن نیز هفتم دی پخش می گردد. بازپخش این قسمت ساعت 9:30 چهارشنبه نهم دی و 18:30 آدینه 11 دی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 388

به "معرفی دانشمند حوزه غدد در من ایرانی ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی دانشمند حوزه غدد در من ایرانی ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید