معرفی مدل هایی زیبا از دیزاین خانه با رنگ آبی در سال جدید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، کیست که از رنگ آبی آسمان بدش بیاید؟ پس چرا این رنگ را هر چند به میزان کم، وارد منزل خود نکنیم؟ دیزاین خانه با رنگ آبی اگر نگویم آرامش بخش ترین ترکیب رنگ در طراحی داخلی است، قطعا یکی از بهترین هاست. با وجود این رنگ در خانه، همواره حسی مثبت خواهید داشت، حتی در روزهایی که اتفاقات بد برایتان پشت سر هم میافتد، بازهم بودن در خانه می تواند تسلی بخش خاطر شما باشد. آبی رنگ آسمان صاف، دریاهای آرام و لحظات خوش است، در نتیجه همه ما به چنین رنگی احتیاج داریم.

معرفی مدل هایی زیبا از دیزاین خانه با رنگ آبی در سال جدید

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اما آبی جزء رنگ هایی است که نمی گردد به مقدار زیاد از آن در اتاق های عمومی خانه استفاده کرد. در نتیجه باید اطلاعات مناسبی از نحوه ترکیب این رنگ، با رنگ های دیگر داشته باشیم. به طور کلی آبی وقتی با رنگ هایی مثل خاکستری روشن و سفید ترکیب می گردد، فضا بشدت تازه، سرحال و روشن بنظر می آید. حال اگر رنگ های گرم را در کنار رنگ آبی بکار ببریم، دکوراسیونی مدرن با ظاهری لطیف و بسیار مرتب خواهیم داشت. اما شاید زیباترین تاثیر رنگ آبی را در کنار چوب طبیعی مثل دیوارپوش یا کفپوش چوبی ببینیم. اگر شما هم بدنبال بهترین راه برای طراحی و دیزاین خانه با رنگ آبی هستید، در این پست با تعدادی از بهترین ایده ها در این زمینه آشنا خواهید شد.

آپارتمان اول، با رنگ های سرد خنثی مثل سفید خاکستری و همینطور حضور متعدد لوازم چوبی و فلزی تزیین شده است. اما در اینجا اولین چیزی که جلب توجه می نمایند عناصر آبی رنگ هستند، مثل کوسن مبل راحتی مدرن، جایگاه نیمکتی میز ناهارخوری و همینطور دیوار تاکیدی آشپزخانه. اگر دقت کنید متوجه می شوید که بوسیله رنگ آبی محدوده هر اتاق از خانه تعیین شده است. این کار در خانه هایی که پلان باز دارند و اتاق هایی مثل پذیرایی و نشیمن و آشپزخانه کاملا بهم متصل اند بسیار مهم است. قسمت غذاخوری با جایگاه نیمکتی رنگ آبی مرز بندی اش تعیین می گردد، آشپزخانه با دیوار تاکیدی آبی رنگ و نشیمن هم با کوسن های آبی رنگ این کار را انجام می دهند.

آنالیز 4 طیف رنگ آبی در اتاق نشیمن و اتاق خواب

دیزاین خانه با رنگ آبی حتی در مساحت های کم هم بسیار عالی جواب می دهد. آپارتمانی که در شکل های زیر مشاهده می کنید فقط 66 متر مربع مساحت دارد اما به مقدار زیاد از رنگ آبی در دکوراسیون استفاده نموده است. در حقیقت خواسته اصلی مالک آپارتمان این بود که تا جای ممکن فضای خانه عظیم دیده گردد، به همین خاطر دیوارهای خاکستری رنگ و مبلمان سفید حضوری غالب در فضا دارند. وجود رنگ های خنثی، فضا را آماده حضور رنگی قوی مانند آبی می نماید. در اینجا تمامی درب ها از درب کابینت های آشپزخانه گرفته تا درب اتاق و درب کمد و درب ورودی خانه همگی برنگ آبی درآمده اند. روشی که باعث شده فضا کاملا از یکنواختی درآمده و بسیار شکیل و مرتب دیده گردد.

بهترین مدل های تکسچر دیوار داخلی در دکوراسیون مدرن و امروزی

آپارتمان سوم بنظرم یکی از زیباترین نمونه ها برای نشان دادن شگفتی های دیزاین خانه با رنگ آبی است. در اینجا هم با خانه ای مدرن و مینیمال با چیدمان پلان باز روبرو هستیم که حتی به ریزترین جزئیات نیز توجه شده است. میز جلو مبلی عثمانی، لامپ های خطی سقف اتاق نشیمن و همینطور هود استوانه ای بسیار شیک که در زمینه آبی رنگ کابینت های آشپزخانه می درخشد، فقط بخش کوچکی از جزئیات این آپارتمان زیباست. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید، در اتاق نشیمن، رنگ های خنثی حکمرانی می نمایند، حتی فرش اتاق نشیمن هم رنگی خنثی دارد، حال با قرار دادن میز عثمانی آبی رنگ درست مرکز این اتاق، به یک باره همه چیز رنگ گرفته و از یکنواختی در می آید.

در آشپزخانه برای اینکه رنگ آبی بیشتر خودنمایی کند، از پنل های چین دار چوبی برای درب کابینت ها و همینطور پایه میز اپن یا جزیره آشپزخانه استفاده شده است. همچنین قسمت زیر کابینت های دیواری آبی رنگ، خیلی هوشمندانه و فوق العاده زیبا با نوار ال ایی دی مخفی روشن شده است. هود استوانه ای لوکس آشپزخانه نیز چون در برابر زمینه آبی کابینت قرار گرفته، چشم گیرتر از همواره دیده می گردد.

آپارتمان بعدی تمی تیره تر از آپارتمان های قبلی داشته اما بازهم از رنگ آبی در چیدمان داخلی استفاده نموده است. همانطور که می دانید دیزاین خانه با رنگ آبی در تم های تیره به شرطی خوب جواب می دهد که فضای خانه روشن باشد، به عبارت دیگر اگر پنجره های عظیم در قسمت هال دارید، می توانید از رنگ های تیره در کنار آبی بهره ببرید. همچنین این کار بیشتر در آپارتمان های نسبتا عظیم مناسب است. مساحت آپارتمان زیر 84 متر است و بخاطر وجود روشنایی خوب در طول روز، تم دکوراسیون، تیره انتخاب شده است. البته تیم تیره فقط در هال خانه است، وقتی به حمام و سرویس بهداشتی می رویم با فضایی یکدست سفید روبرو می شویم که با شیشه آبی رنگ اطراف دوش حمام، شاداب و انرژیک دیده می گردد. استحمام به خودی خود باعث آرامش می گردد، حال اگر در چنین فضایی استحمام کنیم، انرژی مان نیز بیشتر خواهد شد.

نحوه استفاده از انواع رنگ آبی در دکوراسیون داخلی بهمراه عکس

و در نهایت می رسیم به آپارتمان آخر که تناژی متفاوت از رنگ آبی را انتخاب نموده است. تناژی که شاید استفاده از آن جرات زیادی بخواهد. این آپارتمان برخلاف مدل های بالاتر تمی کلاسیک و امروزی دارد و باوجود اینکه کوچک است، از تکسچرهای متفاوت روی هر دیوار استفاده نموده، دیوار پشت تلویزیون با سرامیک های خاکستری پوشانده شده، دقیقا روبروی همین دیوار شاهد دیواری بسیار زیبا با رنگ آبی روشن هستیم.

منبع: اتاق
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 890

به "معرفی مدل هایی زیبا از دیزاین خانه با رنگ آبی در سال جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مدل هایی زیبا از دیزاین خانه با رنگ آبی در سال جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید