منجیان غریق تحت پوشش بیمه قرار می گیرند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: برای این که منجیان غریق شاغل در استخرها امنیت شغلی داشته باشند به دنبال عقد قرارداد قانونی بین استخردارها و منجیان غریق هستیم.

منجیان غریق تحت پوشش بیمه قرار می گیرند

مهدی حیدری در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان این که بحث معیشت منجیان غریق یکی از دغدغه های اصلی فدراسیون است، اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا و با تعطیلی استخرها، منجیان غریق به دلیل عدم درآمدزایی با مسائل زیادی روبرو شدند و بحث معیشت آنها تحت الشعاع این بیماری نهاده شد.

وی گفت: برای این که منجیان غریق شاغل در استخرها امنیت شغلی داشته باشند به دنبال ارائه راهکاری با یاری وزارت ورزش و جوانان هستیم تا استخردارها را مجاب به عقد قرارداد قانونی با منجیان غریق نمایند تا تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرند.

حیدری اعلام کرد: با توجه به تعطیلی استخرها و عدم برگزاری دوره های آمادگی در بیشتر استانها برای منجیان ِغریق و مدرسین غواصی طی یکسال گذشته، متاسفانه بسیاری از منجیان و مدرسین غواصی از برگه های آمادگی برای حضور در استخرها برخوردار نیستند و این مساله می تواند شرایط کاری آنها را دچار مشکل کند. بنابراین سعی داریم در اولین فرصت این دوره ها را در کوتاهترین زمان ممکن برگزار و شرایط حضور منجیان در استخرها و اماکن آبی را فراهم کنیم.

وی در خاتمه گفت: امیدوارم شرایطی فراهم گردد که استخرها با ظرفیت کامل بازگشایی گردد تا آسیب هایی که طی یکسال گذشته به دلیل تعطیلی استخرها به منجیان غریق وارد شده، تا حدودی جبران گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1359

به "منجیان غریق تحت پوشش بیمه قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منجیان غریق تحت پوشش بیمه قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید