میلین: تیم ایران عملکرد خوبی نداشت و ما بدشانسی آوردیم، پیش از مربیگری روزگار خوبی داشتم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال جوانان امارات پس از شکست تیمش مقابل ایران تأکید کرد که تیم ایران عملکرد خوبی نداشته و آنها نیز روی بدشانسی گل اول را دریافت نموده اند.

میلین: تیم ایران عملکرد خوبی نداشت و ما بدشانسی آوردیم، پیش از مربیگری روزگار خوبی داشتم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فردو میلین، سرمربی تیم فوتبال جوانان امارات پس از شکست مقابل تیم فوتبال جوانان ایران گفت: ابتدا باید بگویم می توانستیم بازی را کنترل کنیم. در سرانجام نیمه اول بدشانسی آوردیم و گل خوردیم. در نیمه دوم می خواستیم بازی را در دست بگیریم که نشد. بازیکنان من سن و سال کمی دارند و بعضی مسائل برای آنها پیش می آید.

وی اضافه کرد: ما خوب بازی کردیم، اما تیم ایران بازی خوبی انجام نداد. آنها من تو من می کردند و زیر توپ می زدند. با این حال اگر به خاطر داشته باشید، در دوره گذشته تیم ایران خوب بازی می کرد. با این حال خوشحالم که هنوز سرمربی امارات هستم، چون در این حوزه جغرافیایی کمتر پیش می آید یک مربی سه سال سرمربی یک تیم باشد.

سرمربی تیم فوتبال زیر 19 سال امارات در مورد اینکه محتمل است او از سوی فدراسیون فوتبال امارات با نتایج کسب شده از کار برکنار گردد، گفت: در این منطقه وقتی یک تیم شکست می خورد، مربی اخراج می گردد، اما من هنوز با امارات قرارداد دارم. بازیکنان من کم سن و سال بودند، اما خیلی خوب بازی می کردند و از عملکرد آنها رضایت دارم. من قرارداد دارم و به امارات برمی گردم و باید ببینم سرنوشتم چگونه رقم خواهد خورد. پیش از مربیگری روزگار خوبی داشتم و امیدوارم از اینجا به بعد هم خداوند کمکم کند و وضعیتم خوب باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 493

به "میلین: تیم ایران عملکرد خوبی نداشت و ما بدشانسی آوردیم، پیش از مربیگری روزگار خوبی داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلین: تیم ایران عملکرد خوبی نداشت و ما بدشانسی آوردیم، پیش از مربیگری روزگار خوبی داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید