نوار ناکامی های فوتسالیست های قمی پاره شد، پیروزی محمد سیما در برابر حفاری اهواز

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرنگاران/قم محمد سیما که در پنج بازی گذشته خود پیروز به کسب پیروزی در مقابل حریفان نشده بود و تنها یک امتیاز از این دیدار ها کسب کرده بود با این پیروزی از بحران خارج شد.

نوار ناکامی های فوتسالیست های قمی پاره شد، پیروزی محمد سیما در برابر حفاری اهواز

تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم که از ساعت 15و30 دقیقه امروز در سالن شهید حیدریان قم میزبان تیم ملی حفاری اهواز بود پیروز شد با نتیجه 5 بر 4 این تیم را شکست دهد و به رتبه هفتم جدول لیگ برتر فوتسال ایران صعود کند.

فوتسالیست های قمی در این دیدار با وجود این که گل اول بازی را به ثمر رساندند در ادامه با دریافت 3 گل از حریف خود عقب افتادند اما در نیمه دوم گل های خورده را جبران کردند و پیروز به کسب سه امتیاز این دیدار شدند.

ستاره بی چون و چرای این دیدار روح الله ایثاری بود که 2 بار پیروز به گلزنی شد و 2 پاس گل را برای خود ثبت کرد.

گل های محمد سیما در این دیدار را روح الله ایثاری دوگل، علیرضا وفایی، ناصر اطمینان و سعید قلندری هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

محمد سیما که در پنج بازی گذشته خود پیروز به کسب پیروزی در مقابل حریفان نشده بود و تنها 1 امتیاز از این دیدار ها کسب کرده بود با این پیروزی از بحران خارج شد.

محمد سیما با این پیروزی 35 امتیازی شد و در رتبه هفتم جدول قرار گرفت، نماینده قم هفته آینده در بندرعباس مقابل تیم آذرخش صف آرایی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 633

به "نوار ناکامی های فوتسالیست های قمی پاره شد، پیروزی محمد سیما در برابر حفاری اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوار ناکامی های فوتسالیست های قمی پاره شد، پیروزی محمد سیما در برابر حفاری اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید