واکنش مشترک رئال مادرید و بارسلونا به بیماری سخت یاری مربی سابق آبی و اناری ها

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، دو دشمن قدیمی در فوتبال اسپانیا به خاطر یاری مربی سابق آبی و اناری ها با هم متحد شدند.

واکنش مشترک رئال مادرید و بارسلونا به بیماری سخت یاری مربی سابق آبی و اناری ها

به گزارش خبرنگاران، پس از اعلام ابتلای خوان کارلوس انزوئه، یاری مربی سابق تیم فوتبال بارسلونا به بیماری مهلک ALS ، تیم های لالیگا با ارسال پیغام هایی با او همدردی کردند.

اونزوئه دروازه بان سابق بارسلونا و قبلا در سلتاویگو و ژیرونا مربیگری نموده است. بیماری ALS هیچ درمانی ندارد و می تواند به فلج شدن بیمار و مرگ منتهی گردد. این خبر به وسیله یک کنفرانس خبری رسمی در نوکمپ اعلام شد. اونزوئه در حضور اعضای خانواده و دوستانش و چند بازیکن بارسلونا این خبر را گفت.

اکانت رسمی باشگاه بارسلونا در توییتر نوشت: خوان کارلوس، ما در کنار تو هستیم. همه در بارسلونا از تو حمایت می نمایند. قوی باش مربی!

اکانت رسمی باشگاه سویا در توییترش این چنین ابراز همدردی کرد: او خوان کارلوس اونزوئه است! امیدواریم قوی باشی. ما در کنارت هستیم، خوان کارلوس!

وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید هم نوشت: همه در باشگاه رئال مادرید با خوان کارلوس اونزوئه همدردی و آرزو می نمایند او سلامتی خودش را به دست آورد. ما در مبارزه با این بیماری در کنار اونزوئه و خانواده اش هستیم و برای او دعا می کنیم.

اکانت رسمی باشگاه والنسیا در توییتر چنین جملاتی را مورد استفاده قرار داد: در این دوران سخت ما در کنار خوان کارلوس اونزوئه هستیم. همه در والنسیا برای او دعا می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 970

به "واکنش مشترک رئال مادرید و بارسلونا به بیماری سخت یاری مربی سابق آبی و اناری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مشترک رئال مادرید و بارسلونا به بیماری سخت یاری مربی سابق آبی و اناری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید