پیدا کردن تکه ای از بهشت در اقیانوس هند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، جزیره سریلانکا | Sri Lanka

این کشور جزیره ای در اقیانوس هند در جنوب آسیا قرار گرفته و یک جزیره با آب و هوای گرمسیری است که تاریخ آن به زمان تولد زمین و شکل گیری جزیره آن بر می شود. سریلانکا مکانی است که اصالت دینی و مذهبی خود را از ابتدای شکل گیری آنها حفظ کرده و زیبایی طبیعی فراوان و چشم اندازهای خیره کننده ای دارد. جزیره سریلانکا جاذبه های متنوعی دارد. اندک مکان هایی در جهان یافت می شود که بتوان در آنها ترکیبی از چشم انداز ها خیره کننده، سواحل بی نظیر، میراث فرهنگی فریبنده و تجربه های منحصر به فرد یک منطقه استوایی و گرمسیری را یافت. مرکز این جزیره، کلمبو (Colombo) بزرگ ترین شهر جزیره سریلانکا می باشد که خود پر از جاذبه های فرهنگی و تاریخی است.

پیدا کردن تکه ای از بهشت در اقیانوس هند

فرض کنید در محدوده ای به اندازه65610 کیلومتر، 8 میراث جهانی یونسکو، 1330 کیلومتر خط ساحلی - که بیشتر آنها ساحلهای بی نظیری برای موج سواری و تفریحات آبی است - 15 پارک ملی نشان دهنده فراوانی حیات وحش، تقریبا 500000 هکتار املاک چای سبز، 250 هکتار باغ گیاه شناسی، 350 آبشار ، 25000 چشمه آب، با فرهنگی بیش از 2500 سال قبل را یک جا در کنار یکدیگر پیدا کنید! مطمئن باشید از سفر به جزیره سریلانکا پشیمان نخواهید شد.

این جزیره با ابعاد جادویی خود با نام های سرندیب Serendib، تاپروبان Taprobane، مروارید اقیانوس هند و سیلان Ceylon نیز شناخته می شود. جاذبه های گردشگری این کشور قله آدامز، پل تاریخی نه قوس، شهر ساحلی گال، قلعه سیگیریا، پارک ملی مینریا با فیل های بزرگ الجثه آن و … می باشند. در ویدئوی زیر، خبرنگاران تصاویری زیبا از تفریحات انجام شده در جزیره سریلانکا را به نمایش می گذارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1887

به "پیدا کردن تکه ای از بهشت در اقیانوس هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیدا کردن تکه ای از بهشت در اقیانوس هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید