چرا بازی فورتنایت تا این حد محبوب است؟!

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، بازی فورتنایت رکوردی شگفت انگیز ثبت نموده و این یعنی بازی مذکور در نوع خود منحصر به فرد است.

چرا بازی فورتنایت تا این حد محبوب است؟!

نسخه iOS فورتنایت را مى توان یکى از پیروز ترین بازی های موبایل امسال دانست که توانسته طی کمتر از یک سال 200 میلیون دلار برای سازندگانش در کمپانی اپیک گیمز درآمدزایی کند.

فورتنایت را می توانید روی سه کنسول پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ و در نهایت پی سی پیدا کنید که روی تمامی این پلتفرم ها هم عملکرد فوق العاده ای داشته و اکنون به عنوان یک پدیده جهانی شناخته می گردد.

در حال حاضر نسخه نهایی فورتنایت برای اندروید منتشر نشده اما نسخه بتای بازی روی این پلنفرم بیش از 15 میلیون بار دانلود شده که رقمی فوق العاده محسوب می گردد. انتظار می رود که این شیب مناسب در ماه های آینده و با عرضه به روزرسانی های گسترده بازی ادامه دار باشد.

نباید از این نکته هم غافل شد که فورتنایت اندروید از گوگل پلی قابل دانلود نیست و کاربران این سیستم عامل برای دانلود بازی باید به سایت اپیک گیمز مراجعه نمایند.

ضمناً، با توجه به آن که این عنوان در ماه های اخیر به بزرگ ترین بازی رایگان تاریخ کنسول ها تبدیل شده، جابجا شدن رکورد تعداد بینندگان همزمان سرویس توییچ با موضوع این بازی چندان عجیب به نظر نمی رسد.

منبع: دیجیاتو

منبع: انتخاب
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2077

به "چرا بازی فورتنایت تا این حد محبوب است؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا بازی فورتنایت تا این حد محبوب است؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید