گاستون پاراز: در تلاشیم پاورلیفتینگ را به بازی های آسیایی اضافه کنیم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ گفت، در کوشش هستند تا رشته پاورلیفتینگ را به بازی های آسیایی اضافه نمایند.

گاستون پاراز: در تلاشیم پاورلیفتینگ را به بازی های آسیایی اضافه کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، گاستون پاراز رئیس فدراسیون دنیای پاورلیفتینگ صبح امروز (سه شنبه) با حضور در کمیته ملی المپیک با دبیرکل این کمیته ملاقات و گفت وگو کرد.

در این ملاقات کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن خوش آمدگویی به رئیس فدراسیون دنیای پاورلیفتینگ و همراهان ایشان گفت: رشته پاورلیفتینگ در ایران سابقه طولانی دارد. 25 سال پیش در فدراسیون وزنه برداری فعالیت خود را شروع کرد و در حال حاضر زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام فعالیت دارد. حضور نصیرزاده در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از مدیران جوان، بااستعداد و تحصیلنموده که در حوزه قهرمانی هم افتخاراتی داشته، نقطه قوت این فدراسیون بوده و ایشان هم باکمیته ملی المپیک کاملاً هماهنگ است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: این رشته در ایران هواداران بسیاری دارد و حدود 223 هزار و 600 باشگاه ورزشی در کشور وجود دارد و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب نموده است و ما هم به فدراسیون در زمینه های آموزشی، تربیت مدرس و مربی و ... در راستای توسعه این رشته یاری می کنیم.

در ادامه این ملاقات، گاستون پاراز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران به عنوان کشوری دوست داشتنی با مردمی میهمان نواز و ورزش دوست گفت: حضور فرشید سلطانی در رأس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا و خدمات ایشان در این مرکز که با افزایش چشمگیر کشورهای عضو همراه بوده است، جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس فدراسیون دنیای پاورلیفتینگ ادامه داد: ما در تلاشیم تا رشته پاورلیفتینگ را به ورزش های بازی های آسیایی اضافه کنیم و به همین دلیل با توجه به نفوذ و قدرت ورزشی ایران در منطقه و همچنین عضویت صالحی امیری در هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا از شما درخواست حمایت جهت اضافه شدن این رشته به بازی های آسیایی و همچنین به رسمیت شناخته شدن توسط کمیته ملی المپیک به عنوان رشته ای پرطرفدار و وفادار به ورزش پاک را داریم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با تأکید بر پتانسیل های ورزشی در ایران از آمادگی فدراسیون دنیای برای توسعه این رشته در زمینه های آموزشی، مربیگری و توسعه ورزش بانوان یاد کرد و اضافه کرد: اولین دوره مسابقات باشگاه های دنیا به پیشنهاد ایران و به میزبانی این کشور (ارومیه) برگزار خواهد شد که زمینه های توسعه همکاری بیشتر را در آینده میسر خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1588

به "گاستون پاراز: در تلاشیم پاورلیفتینگ را به بازی های آسیایی اضافه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاستون پاراز: در تلاشیم پاورلیفتینگ را به بازی های آسیایی اضافه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید