گوردخمه صحنه (شیرین و فرهاد) شاهد استقبال فراتر از انتظار گردشگران نوروزی بود

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گفته مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صحنه، در تعطیلات نوروز 95، گوردخمه کیکاوس در شهر صحنه مورد توجه ویژه گردشگران قرار گرفته است.

گوردخمه صحنه (شیرین و فرهاد) شاهد استقبال فراتر از انتظار گردشگران نوروزی بود

منوچهر پاشایی، مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صحنه گفت:

گوردخمه کیکاووس یکی از آثار مجذوب کننده و دیدنی شهر صحنه در منطقه توریستی دربند است که این روزها شاهد حضور پرشمار بازدیدکنندگان است.

با همکاری اداره میراث فرهنگی و گروه امداد و نجات کوهستان صحنه، راه دسترسی به این گوردخمه برای گردشگران و مسافرین نوروزی مهیا شده است.

این مقام مسئول در شهرستان صحنه اظهار کرد:

بازدید از گوردخمه کیکاوس که برخی از مردم محلی نیز معتقدند گوردخمه شیرین و فرهاد است برای گردشگران و میهمانان نوروزی بسیار جالب توجه است.

به گفته پاشایی، ستاد اسکان در این شهرستان تشکیل شده است و با همکاری اداره آموزش و پرورش هیچ گونه مسئله ای برای اسکان میهمانان نوروزی وجود ندارد.

پاشایی اعلام کرد که کیوسک های اطلاع رسانی در ورودی این شهرستان و همچنین در مجموعه توریستی دربند صحنه دایر شده است که ضمن راهنمایی گردشگران، نقشه، بروشور و دیگر اقلام فرهنگی را در اختیار آنها قرار می دهد.

مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صحنه گفت:

شهرستان صحنه دارای جاذبه های شاخص گردشگری از جمله سراب توریستی دربند، سراب سیری جان، سراب بیدسرخ، آبشار گروس، گرودخمه های مادی دربند، پارک معلم، حمام معاونف چند امامزاده به عنوان مقاصد گردشگری مذهبی و روستای هدف گردشگری کندوله است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1821

به "گوردخمه صحنه (شیرین و فرهاد) شاهد استقبال فراتر از انتظار گردشگران نوروزی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوردخمه صحنه (شیرین و فرهاد) شاهد استقبال فراتر از انتظار گردشگران نوروزی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید