آرتتا: اوبامیانگ را شاد و خندان می خواهیم، سبایوس بیش تر بازی خواهد نمود

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، میکل آرتتا از ماندن ستارگان تیمش در لندن اطمینان دارد.

آرتتا: اوبامیانگ را شاد و خندان می خواهیم، سبایوس بیش تر بازی خواهد نمود

به گزارش خبرنگاران، میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل وستهام در دربی هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس ابراز اطمینان کرد ستارگانش در تیم خواهند ماند.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال گفت: در خصوص دنی سباسیوسما هیچ مذاکره ای با رئال مادرید نداشته ایم. من از دنی و اینکه چه چیزهایی به باشگاه اضافه نموده، خرسندم. روی کار سبایوس نظارت داشتم تا بعد از مصدومیت به همان فرم قبلی خود بازگردد. او در حال حاضر عملکرد بسیار بهتری دارد و به همین دلیل بیش تر بازی می نماید.

آرتتا در ادامه درباره شرایط اوبامیانگ اضافه نمود: قطعا باید مذاکرات با اوبامیانگ را در مقطعی پیش از انتها فصل کلید بزنیم. آنجا معین می گردد ما به عنوان باشگاه چه اهدافی داریم و او چه اهدافی دارد. اینکه محتوای جلسه در آن موقع چه خواهد بود و اوضاع چطور پیش می رود، پیش بینی کردنش سخت است. از نظر من قضیه بسیار آسان به نظر می رسد. می خواهم اوبامیانگ را تحت هر شرایطی در تیمم داشته باشم.

او در انتها توضیح داد: شرایط روحی روانی اوبامیانگ پس از شکست آرسنال مقابل المپیاکوس خوب نبود چون بابت اتفاقی که افتاد، احساس مسئولیت می کرد. همه ما کوشش کردیم به نحوی او را متقاعد کنیم اگر چه بهترین فرصت بازی را از دست داد اما خود او ما را در چنین فرصتی قرار داده بود. او سال جاری و فصل پیش بارها چنین کاری نموده است. اوبامیانگ را خرسند، پرانرژی و لبخندزنان احتیاج داریم. در این 2، 3 روز شرایط اوبامیانگ خوب بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 757

به "آرتتا: اوبامیانگ را شاد و خندان می خواهیم، سبایوس بیش تر بازی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: اوبامیانگ را شاد و خندان می خواهیم، سبایوس بیش تر بازی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید