به همسرت هشدار بده!

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به نقل از نشریه سان، اظهارات اخیر همسر جردن پیکفورد، دروازه بان تیم ملی انگلیس و باشگاه اورتون علیه واکسن کرونا برای ترغیب مردم به خودداری از تزریق این واکسن، خشم مسئولان باشگاه منطقه مرسی ساید را در پی داشته است. به همین علت هم آنها به پیکفورد هشدار و تذکر داده اند که مراقب از حد گذرانده نشدن این ماجرا باشد.

به همسرت هشدار بده!

ماه گذشته مگان داوینسون همسر 25 ساله پیکفورد تصویری از راهپیمایی آزادی در لندن که به خشونت هم کشیده شد، منتشر کرد. در آن تصویر یک فرد معترض پلاکاردی در دست داشت که روی آن نوشته شده بود: حتی اگر آدم بدبین و شکاکی نباشید هم یک جایی در گوشه وجودتان باید بگوید ... یک جای کار غلط است. پست معنادار او به صورت غیرمستقیم به حرف و حدیث های اثبات نشده ای که درباره عوارض تزریق واکسن کرونا وجود دارد اشاره داشت. او که از قضا در رشته ای مرتبط با تربیت و پرورش بچه ها هم درس خوانده، هفته گذشته پیغامی دیگر که این بار خرافی داشت منتشر کرد و در آن تزریق دز سوم واکسن کرونا را زیر سؤال برد و نوشت:فقط یک دز دیگر تا آزادی.

ظاهراً این پیغام کاسه صبر مدیران اورتون را لبریز کرد و آنها به دروازه بان 27 ساله خود تذکر می دهند و او نیز ماجرا را به همسرش انتقال داده و خیلی زود پست مذکور حذف می گردد.

طبق آخرین آمار هنوز 16 درصد از بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس حاضر به تزریق واکسن کرونا نشده اند که این بالاترین آمار در میان تمامی لیگ های معتبر فوتبال اروپا ست.

منبع: فرارو
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1895

به "به همسرت هشدار بده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به همسرت هشدار بده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید