آموزشگاه فوتبال شمالغرب در اردبیل راه اندازی می گردد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، صمد نوتاش در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: قرار است مؤسسه آموزشی و آموزشگاه فوتبال کشور در منطقه شمالغرب در اردبیل راه اندازی گردد تا بحث استعدادیابی مورد توجه قرار گیرد.

آموزشگاه فوتبال شمالغرب در اردبیل راه اندازی می گردد

وی به فعالیت متنوع مدارس فوتبال و فوتسال در استان اردبیل اشاره نمود و گفت: همه ساله و در فصل تابستان فعالیت این مجموعه ها رونق می گیرد و سال جاری هم به رغم شرایط کرونایی با رعایت موازین بهداشتی سعی شده تا در این مدارس پذیرش نوجوانان و جوانان را با استعدادیابی و معرفی نفرات برتر ببینیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل توضیح داد: راه اندازی مؤسسه و آموزشگاه فوتبال رسمی فدراسیون فوتبال در شمالغرب به میزبانی اردبیل زمینه ای را فراهم خواهد نمود تا کارشناسان، مدرسان و پیشکسوتان رشته فوتبال استعدادهای ناب فوتبالی را در این استان و استان های همسایه شناسایی و آنها را در سطح ملی به تیم های پایه معرفی نمایند.

نوتاش اضافه نمود: در ملاقات اخیر با فدراسیون فوتبال پیشنهاد کردیم تا میزبان اردوی آمادگی تیم فوتبال و فوتسال بانوان در اردبیل باشیم که این امر با رعایت نکات بهداشتی به انجام خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: قرار است این اردوهای آمادگی برای حضور تیم ملی فوتبال بانوان در مسابقات برون مرزی صورت گرفته و در کنار آن از ظرفیت شهرهای مختلف استان در جهت برگزاری اردوهای تیم های ملی و باشگاهی هم به شکل مناسب استفاده گردد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل افزود: میزبانی این اردوها می تواند اردبیل را در سطح ملی و حتی بین المللی معرفی نموده و میزبانی مسابقات و تورنمنت های مختلف را در این استان ببینیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1620

به "آموزشگاه فوتبال شمالغرب در اردبیل راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزشگاه فوتبال شمالغرب در اردبیل راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید