اجرای 30 طرح شاخص زیربنایی و اقتصادی در هرمزگان

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، امسال سی طرح شاخص زیربنایی و اقتصادی، با تصویب و ابلاغ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در هرمزگان اجرا می شود.

اجرای 30 طرح شاخص زیربنایی و اقتصادی در هرمزگان

به گزارش خبرنگاران هرمزگان، امسال سی طرح شاخص زیربنایی و اقتصادی، با تصویب و ابلاغ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در هرمزگان اجرا می شود.

استاندار هرمزگان در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی هرمزگان با بیان خبر بالا افزود: از این تعداد 27 طرح زیربنایی و بقیه اقتصادی است.

فریدون همتی به ارسال 120 طرح با مشارکت دستگاه های اجرایی و همکاری معاونت اقتصادی و عمرانی استانداری به ستاد مرکزی جهش تولید در سال 99 اشاره کرد و گفت: از این شمار 44 طرح نهایی توسط ستاد مرکزی جهش تولید کشور، بصورت امضاء تفاهم نامه مشترک تصویب و ابلاغ شد.

استاندار هرمزگان گفت: این طرح ها با اعتبار هزار و 490 میلیارد تومان شامل 30 طرح تملک دارایی و 14 طرح اقتصادی است.

همتی افزود: در بخش جهش تولید نیز، 160 میلیارد تومان از منابع بودجه عمومی به 9 طرح اسکله رمچاه، اسکله و حوضچه چیروئیه، جاده جغین رودان، محور های ارتباطی بشاگرد وسد زاکین اختصاص یافت.

وی گفت: 18 میلیارد تومان هم برای برق رسانی به برخی مجتمع های پرورش میگو به عنوان مرحله نخست واریز شد که تا 31 تیرماه باید جذب طرح ها شود و با ارائه گزارش پیشرفت طرح، مرحله دوم این منابع در یک یا دوماه آینده تزریق می شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به این که 83 طرح برای اجرا در 19 دستگاه اجرایی به تصویب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور رسیده است گفت: دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور 18 طرح را به پنج دستگاه اجرایی هرمزگان ابلاغ کرده است.

همتی افزود: از این شمار 12 طرح به محیط زیست و منابع طبیعی، یک طرح به آب منطقه ای، شرکت گاز یک، آب و فاضلاب 2 و همچنین 2طرح به جهاد کشاورزی اختصاص یافته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1509

به "اجرای 30 طرح شاخص زیربنایی و اقتصادی در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 30 طرح شاخص زیربنایی و اقتصادی در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید