اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی بافت تاریخی دهدشت

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی بافت تاریخی دهدشت خبر داد.

اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی بافت تاریخی دهدشت

مجید صفائی افزود: طی سه روز گذشته، برای جذب اعتبارات ملی به منظور ساماندهی بیشتر بافت تاریخی دهدشت، با وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور نشست هایی برگزار کردیم.

وی شرح داد: خوشبختانه در این نشست ها اعتبار قابل توجهی برای ساماندهی بافت تاریخی دهدشت تخصیص یافت که به زودی برای انجام کارهای عملیاتی به استان ابلاغ می شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: پیگیری اعتبار لازم برای موزه نفت گچساران و موزه باستان شناسی یاسوج از دیگر مواردی بود که در نشست با مسئولان کشوری مطرح شد.

صفائی همچنین با اشاره به نشست خود با معاون گردشگری کشور، اظهار کرد: به زودی اعتبارات خوبی در حوزه گردشگری استان نیز تخصیص می یابد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، وی به ظرفیت های استان در بحث بوم گردی اشاره داشت و خاطرنشان کرد: دریافت اعتبار ملی برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به سرمایه گذاران بوم گردی در کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه هایی بود که طی چند روز اخیر در دیدار با مسئولان کشوری پیگیری شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 952

به "اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی بافت تاریخی دهدشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی بافت تاریخی دهدشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید