اختلال در سایت یکی از بزرگترین بانک های ترکیه

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، منابع خبری از اختلال در سایت آک بانک ترکیه و عدم دسترسی کاربران به حساب های خود در این بانک خبر دادند.

اختلال در سایت یکی از بزرگترین بانک های ترکیه

جهت دریافت مشاوره خدمات طراح سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش، دیلی صباح امروز (چهارشنبه) در گزارشی از اختلال در سایت آک بانک یکی از معتبرترین و عظیمترین بانک های ترکیه اطلاع داد و گفت که کاربران با عدم دسترسی آنلاین به حساب های خود روبرو شده اند.

این وبگاه خبری نوشت: کاربران تا عصر روز چهارشنبه به وقت محلی با عدم دسترسی به حساب های خود و عدم امکان پرداخت آنلاین روبرو هستند.

آک بانک هفتمین بانک عظیم در ترکیه و چهارمین وام دهنده خصوصی در این کشور است. این اختلال موجب شده است تا شایعاتی مبنی بر حملات سایبری به این بانک مطرح گردد، اما مدیران آک بانک این مسئله را رد نموده و از عموم مردم عذرخواهی نموده اند.

این بانک بعلاوه در پیامی توییتری نوشت: هیچ نقص امنیتی در سایت ما گزارش نشده است. واحد های مرتبط در حال حل مسائل بوجود آمده هستند. قطعی در رایانه های اصلی بانک ما همچنان ادامه دارد و در حال برطرف مشکل هستیم.

تعداد بسیاری از کاربران این بانک در فضای مجازی به شکایت از وضع موجود پرداخته اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1666

به "اختلال در سایت یکی از بزرگترین بانک های ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال در سایت یکی از بزرگترین بانک های ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید