انتقام آتش ؛ آسمان کوتاه می آید؟ ، تصاویری متفاوت از ارگ کریم خانی و هتل جنجالی در قلب قرمز شیراز!

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، آتش شاید سایه آسمان را از سر ارگ کریمخانی شیراز کم کند ؛ کاری که نه مدیران شهری شیراز توانستند و نه مدیران میراثی آن ...

انتقام آتش ؛ آسمان کوتاه می آید؟ ، تصاویری متفاوت از ارگ کریم خانی و هتل جنجالی در قلب قرمز شیراز!

خبرنگاران: هتل آسمان سال هاست که شمشیر مخالفت با تاریخ شیراز را در دست گرفته است. هتلی که در عکس های زیر وسط قلب قرمز شیراز را دوست دارم، نقش بسته، مدت هاست به شهر شیراز دهن کجی می نماید و مسئولان شهری و میراثی این استان نیز یا توانی برای مقابله با آن ندارند یا علاقه ای.

هتل آسمان که سال هاست با نقض حریم ارگ کریم خانی شیراز در خبرها از آن یاد می شده حالا با آتشی که روز شنبه بخشی از آن را سوخته، به خط خبرها برگشته است. آتش مهیبی که آسمان را سوزانده به ستون های این بنای در حال ساخت آسیب رسانده و حالا شیرازی ها دوباره در دو راهی تصمیم گیری برای آن قرار گرفته اند.

پروژه مخل حریم بافت تاریخی شیراز محتمل است تبدیل به بمبی ساعتی برای این شهر گردد و آسیب های آتش سوزی آن را در آینده تهدید کند. حالا همه منتظرند تا تعیین گردد که بالاخره آسمان کوتاه خواهد آمد یا نه …

تصاویر این هتل از کنار ارگ تاریخی کریمخانی شیراز را در ادامه ببینید:

منبع: چمدان
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 223

به "انتقام آتش ؛ آسمان کوتاه می آید؟ ، تصاویری متفاوت از ارگ کریم خانی و هتل جنجالی در قلب قرمز شیراز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقام آتش ؛ آسمان کوتاه می آید؟ ، تصاویری متفاوت از ارگ کریم خانی و هتل جنجالی در قلب قرمز شیراز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید