با خیابان های توریستی خاورمیانه آشنا شوید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، در خاورمیانه خیابان های زیادی وجود دارد که با گشت و گذار و پرسه در آن ها زمان را از یاد خواهید برد.

با خیابان های توریستی خاورمیانه آشنا شوید

اگرچه بسیاری از افراد سفر را فقط صرف غذا در رستوران ها و خرید در مراکز تجاری می دانند، اما قدم زدن و پیاده روی در خیابان ها و راستاهای زیبا از دیگر لذت های سفر است که کمتر کسی به آن توجه دارد. هر شهری در جهان دارای یک یا چند خیابان معروف و زیباست، شما با کدام یک از این خیابان ها آشنا هستید؟ خبرنگاران در بخش گردشگری خود به معرفی خیابان های دیدنی خاورمیانه پرداخته است. با ما همراه باشید.

خیابان چهار باغ ، اصفهان

یکی از خیابان های معروف و زیبای خاورمیانه، چهار باغ اصفهان است. پیاده روی در خیابان چهار باغ از تفریحات لذت بخشی است که می توانید در هنگام عصر و زمانی که هوا خنک می گردد انجام دهید.در این خیابان یک باغ زیبا به نام باغ هشت بهشت وجود دارد که از جمله جاذبه های گردشگری معروف این شهر است. اگر پس از پیاده روی قصد خوردن یک عصرانه خوشمزه را داشته باشید، رستوران ها و کافه های بسیاری در راستای همین خیابان قرار دارند.

خیابان فرانسوی ، استانبول

خیابان فرانسوی ها از جمله خیابان های شب زنده دار استانبول است. ساختمان های قدیمی و رنگارنگ، پله های طولانی و باریک از جمله ویژگی های این خیابان است که زیبایی اش را چندین برابر نموده است. در خیابان فرانسوی ها خبری از غذا و نوشیدنی های فرانسوی نیست، اما غذاهای ترکی خوشمزه ای وجود دارد که در رستوران های آن سرو می گردد.

خیابان بغداد ، استانبول

خیابان بغداد که در آن مراکز خرید، بوتیک های لوکس زیبا و برندهای بین المللی وجود دارند، یکی از بهترین مکان ها برای خرید در استانبول است. این خیابان که به طول 14 کیلومتر در سمت آناتولی استانبول قرارگرفته است، محلی عالی برای صرف روز، قدم زدن و خرید از فروشگاه هایی مانند لانگ چامپ، مایکل کورس و تامی هلفیگر و همچنین مارک های محلی ترکیه ازجمله واکو و بندروم است.

خیابان ایستیکلال ، استانبول

ایستیکلال، از جذاب ترین خیابان های استانبول است. در محله ایستیکلال فروشگاه های بزرگی برای خرید وجود دارد که محصولات بسیار شیک و زیبایی دارند. در طول روز بسیاری از مردم استانبول در این خیابان رفت و آمد می نمایند. اگر برای ماه عسل استانبول را انتخاب نموده اید، پیشنهاد می کنیم که حتما سری به این خیابان زیبا زده و در آن قدم بزنید.

خیابان عبدی ایپکچی ، استانبول

از دیگر خیابان های دیدنی خاورمیانه در استانبول، خیابان ایپکچی است. خانه بسیاری از هنرمندان و خوانندگان معروف ترکیه در این خیابان قرار گرفته است. محله ایپکچی جزو محله های اعیان نشین ترکیه است و خانه های بسیار گران قیمتی دارد. بسیاری از مغازه های معروف ترکیه با برندهای معتبر و محبوب، در این خیابان قرار دارند.

بزرگراه شیخ زائذ ، دبی

دبی در چند سال اخیر به شدت پیشرفت نموده و تاثیرات این پیشرفت در خیابان های آن کاملا تعیین است. قدم زدن در بزرگراه شیخ زائد، از مدرن ترین معابر خاورمیانه حال و هوایی جالب و هیجان انگیز دارد. سر تا سر این راستا را آسمان خراش ها فرا گرفته و مراکز تجاری معروفی نیز در شیخ زائد وجود دارد.

خیابان جمیرا ، دبی

خیابان جمیرا (به معنی زیبا) از جمله خیابان های ساحلی است که در آن به صورت پراکنده شن های سفید رنگی ریخته شده است. این خیابان از گران ترین مناطق دبی محسوب می گردد، برج های معروف العرب، هتل ها و اقامتگاه های لوکس را در خود جای داده است. این خیابان جاذبه های گردشگری فراوانی مانند پارک آبی وادی و مسجد زیبای الجمیرا را در خود جای داده است.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 625

به "با خیابان های توریستی خاورمیانه آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با خیابان های توریستی خاورمیانه آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید