آنالیز دقیق و آشنایی با تفریحات دریایی پوکت

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، پوکت

بی شک نام پوکت و تفریحات دریایی پوکت به گوشتان خورده است. پوکت نام جزیره ای رویایی در تایلند می باشد که این جزیره زیبا یکی از بهترین هدف های گردشگری خواهد بود. پوکت صنایع دستی های زیبایی داشته و به دلیل مراکز گردشگری بسیاری که دارد هرساله گردشگران بسیاری را از جای جای نقاط دنیا به این جزیره می کشاند. باید بدانید که جزیره پوکت بزرگترین جزیره تایلند بوده و در میان آب های اقیانوس هند واقع شده است. فضای سرسبز جزیره زیبایی منحصر به فردی به آن بخشیده و به همین دلیل بسیاری در کوشش اند برای یکبار هم که شده از این جزیره زیبا دیدن نمایند. درآمد مردم این جزیره اغلب از راه استخراج قلع می باشد اما گردشگری نیز در اقتصاد این جزیره تاثیرگذار بوده است. تنها 30 درصد این جزیره را مناطق پست تشکیل داده است و بقیه جاهای آن کوهستانی می باشد. این جزیره مردمی خونگرم داشته و به راحتی می توانید با آنها ارتباط برقرار نمایید. به همین دلیل می توانید سفری خوش را در این جزیره تجربه کنید. هرچه از جاذبه های گردشگری ایت جزیره بگوییم کم گفته ایم اما بسیاری این جزیره را به دلیل تفریحات دریایی پوکت انتخاب می نمایند. چرا که پوکت مملو از تفریحات دریایی هیجان انگیز می باشد که به همین دلیل می توانید ورزش های دریایی و تفریحاتی هیجان انگیز در این جزیره داشته باشید.

آنالیز دقیق و آشنایی با تفریحات دریایی پوکت

تفریحات دریایی پوکت

همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد تفریحات دریایی پوکت را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود. چرا که با سفر به این جزیره رویایی می توانید هر نوع تفریح دریایی که به فکرتان می رسد را انجام دهید. تفریحات دریایی پوکت در قایقرانی معمولی و پارو زدن قایق نخواهد بود و می توانید هیجان انگیز ترین تفریحات را در این جزیره شاهد باشید.

تمامی بخش های ساحلی پوکت می توان گفت دارای کیوسک هایی است که هر یک از آنها خدمات ویژه ای ارائه می دهند و می توانید از تفریحات متنوعی استفاده نمایید. تمامی استاندارد های جهانی در تمامی تفریحات دریایی پوکت رعایت شده و هیچگونه خطری در زمان انجام دادن آنها شما را تهدید نخواهد کرد. هر یک از تفریحات دریایی پوکت نیز هزینه مختص خود را داشته و پس از پرداخت هزینه آن می توانید از امکانات ارائه شده استفاده نمایید.

قدم زدن در کنار ساحل از جمله تفریحات دریایی پوکت

شاید با خود بگویید قدم زدن که تفریح محسوب نمی گردد؟ اما باید گفت: قدم زدن نیز می توان یک تفریح خوب بوده باشد.البته قدم زدن در سواحل مختلف حس و حال مختص خود را خواهد داشت به همین منظور باید گفت: سواحل مرجانی پوکت به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارند حتی نگاه کردنش نیز لذت بخش خواهد بود و به همین دلیل قدم زدن عاشقانه در این سواحل می تواند حسی به یادماندنی داشته باشد. البته باید گفت که این منطقه به دلیل گرم بودن در طول روز جهت قدم زدن مناسب نخواهد بود و بهترین زمان برای پیاده روی در سواحل را می توان زمان غروب دانست که باد ملایمی بر منطقه حاکم بوده و سایه ای که ایجاد خواهد شد منظره غروب خورشید بر روی دریا را زیباتر خواهد کرد. سواحل شرقی پوکت مملو از صدف و مرجان دریایی است و به همین دلیل یکی از تفریحات دریایی پوکت را می توان جمع کردن صدف و سنگ های زیبا دانست. نوشتن یادگاری ها بر روی خاک نرم ساحل و نشستن شبانه در کنار آب و گوش کردن صدای دریا نیز حس و حال عاشقانه عجیبی خواهد داشت.

غواصی از جمله تفریحات دریایی پوکت

یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین تفریحات دریایی پوکت را می توان غواصی دانست که این تفریح برای همگان لذت بخش بوده و بسیاری تمایل به امتحان آن حتی برای یکبار دارند. پوکت می تواند بهترین انتخاب برای کسانی بوده باشد که به غواصی علاقه خاصی دارند. چرا که سواحل غربی جزیره پوکت مملو از مناطق سازماندهی شده ای است که امکان غواصی در آنها وجود داشته و می توانید تجربه زیر آب را به بهترین شکل ممکن و به صورت کاملا طبیعی داشته باشید.

با مراجعه به این مراکز لباس مخصوص به شما ارائه خواهد شد که با این لباس به هیچ وجه خیس نشده و می توانید در درون آن راحت باشید. یک کپسول اکسیژن نیز به شما داده خواهد شد که این کپسول ها متناسب با مدت زمان درخواستی شما برای ماندن در زیر آب متفاوت خواهد بود و هرچه مدت زمان درخواستی بیشتر باشد در این صورت کپسول بزرگتری به شما داده خواهد شد. البته تمامی محیط سازماندهی شده و تور کشیده شده است چرا که در اقیانوس هند انواع ماهی های وحشی وجود دارد و به دلیل جلوگیری از وجود آنها در این مراکز دور محدوده تور کشیده شده است. البته بسیاری از ماهی های دریایی را می توانید در کنار خود مشاهده نمایید. اوج لذت غواصی در پوکت را می توان همین مور دانست. که می توانید ماهی ها را دقیقا کنار خود حس کنید.

قایقرانی از جمله تفریحات دریایی پوکت

یکی دیگر از بهترین تفریحات دریایی پوکت را می توان قایق رانی دانست که منظور از این تفریح گشت و گذار در مناطق پوکت می باشد که این کشتی ها می توانند شما را به جنگل های پوکت انتقال داده و حس و هیجان بسیاری را ایجاد کنند. باید بدانید که قایق رانی در پوکت خانوادگی خواهد بود و می توانید به همراه خانواده خود از سفر خود لذت ببرید.

همین امر سبب شده که بسیاری از قایقرانی در پوکت استفاده کنند. در بین مسیرهایی که با قایق آنها را خواهید گشت مراکزی هستند که احتیاج به معرفی کردن دارند که به دلیل بومی بودن راننده قایق می توانید اطلاعات کاملی از این مناطق در دست داشته باشید. قایقرانی را می توان از جمله تفریحاتی دانست که می توانید با هزینه ای بسیار کم از آن لذت ببرید. همچنین در تمامی سواحل پوکت می توانید کیوسک های قایقرانی را مشاهده کنید. البته بعضی از کیوسک های قایق رانی تنها در محدوده دریا چرخ خواهند زد اما بعضی از آنها جنبه ماجراجویی داشته و از میان جنگل های وسیع عبور کرده و هیجان بیشتری خواهند داشت.

جت اسکی و موج سواری از جمله تفریحات دریایی پوکت

جت اسکی نامی آشنا برای کسانی است که به هیجان علاقه شدید دارند. جت اسکی را می توان از جمله بهترین تفریحات دریایی پوکت دانست که اغلب کیوسک های جت اسکی در بخش غربی این جزیره واقع شده است. اما در بسیاری از سواحل پوکت شاهد فعالیت کیوسک های جت اسکی هستیم. امکان استفاده از این جت ها به صورت تک نفره و دو نفره وجود خواهد داشت و به همین دلیل خواستار بسیاری نیز در میان مردم دارد.

تمامی تفریحات دریایی پوکت ذکر شده تفریحاتی بوده اند، که می توانید به صورت خانوادگی از آنها استفاده کرده و بدون هیچگونه خیس شدن از آنها لذت ببرید. اما چنانچه دل و جرات بیشتری داشته باشید در این صورت می توانید از موج سواری استفاده نمایید. موج سواری یکی از هیجان انگیزترین تفریحات دریایی پوکت می باشد که استفاده کردن از جت اسکی برای همگان امکان پذیر خواهد بود. اما تمامی موارد امنیتی در آن رعایت شده و می توانید بدون هیچگونه احساس خطری از آن استفاده نمایید. توجه داشته باشید که موج سواری مهمترین و بهترین تفریحات دریایی پوکت میباشد.

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.
منبع: دلتابان
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 113

به "آنالیز دقیق و آشنایی با تفریحات دریایی پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دقیق و آشنایی با تفریحات دریایی پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید